לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

תיקון מוצרי חשמל – המדריך המלא

צרכנים ישראליים רבים נוהגים "לנטוש" את מכשירי החשמל שלהם כאשר הם מתקלקלים וזאת שלא לצורך ובניגוד גמור לתופעת עליית המחירים והמצוקה הכלכלית שרבים מאזרחי המדינה שרויים בה. תיקון מוצרי חשמל הוא שירות חשוב מאין כמותו ואם תשכילו לבחור בבעלי המקצוע הטובים ביותר, תוכלו להחזיר לתפקוד מלא גם מכשירי חשמל ישנים שהתקלקלו ושבסך הכל זקוקים לרענון, טיפול ואחזקה שוטפים. מומלץ מאוד לוודא כמה אמור לעלות תיקון מוצר החשמל שברשותכם, להשוות אל מול מחירו כחדש ולהחליט בהיגיון.

 

להלן רשימת התקלות השכיחות שתוקפות את מוצרי החשמל שלנו.

תיקון מדיחי כלים

משאבת המים היא עקב האכילס של מדיח הכלים ובחלק מהמקרים גם כרטיס הבקרה שלו וגוף החימום. מדיחי כלים שעומדים בתקן אמורים להחזיק שנים רבות אך בעקבות המים הקשים שבארצנו (אבנית), אותם מכשירים קורסים תחת העומס ועלותם יקרה באופן יחסי. תיקון מדיח כלים אינו נחשב לעניין זול ויש לבחון את כדאיות התיקון על פני רכישת מדיח כלים חדש.

תיקון מכונות כביסה

מכונות כביסה הינן שילוב של מנוע רוטורי ואלקטרוניקה פשוטה יחסית אשר נועדה לספק מענה למספר תכניות כביסה רצויות. תיקון מוצרי חשמל דוגמת מכונות הכביסה לא עולה על 800 שקלים והממוצע אף נמוך בכך בהרבה. משאבת המים יכולה להתקלקל, קצר בלוח הבקרה, סתימות ובעיות גוף חימום, כל אלה לכשיתוקנו הופכים כל מכונת כביסה מיושנת ומקולקלת לחדשה לגמרי.

 

תיקון תנורים

כאשר חושבים על זה, תנור אפייה הינו בסך הכל מעין "טאבון". המבנה הפיזי שלו, מתוחכם ככל שיהיה אינו מתקלקל כך שגם אם מחירו עומד על מספר אלפי שקלים, עלות התיקון בדרך כלל מסתכמת במאות בודדות וברוב המקרים סביב גופי החימום ובחלקם, בלחצנים והכפתורים. תיקון תנורים הוא משתלם ביותר וחוסך אלפי שקלים בסופו של דבר.

 

תיקון מייבשי כביסה

מייבש כביסה כולל מנוע לסיבוב, גוף חימום, תרמוסטט ולוח בקרה. מאחר ולמייבשי הבגדים אין מגע עם זרמי מים, עלות התיקון שלהם ברוב המקרים נמוכה במיוחד. זהו לא פריט חשמלי שכדאי להחליף בכל מקרה של קלקול, במיוחד לאור העובדה כי הוא משמש רק בחלק מהשנה, בחודשי החורף בעיקר.

 

טכנאים אמינים ומעבדות מתקדמות המציעות תיקון מכשירי חשמל מסוגלים להעניק עבורכם שירות מקיף לכלל מוצרי החשמל שלכם ולחסוך לכם אלפי שקלים במהלך הזמן. רק הטובים מביניהם יוכלו להחליף ולתקן כרטיסים אלקטרוניים חכמים של מכשירי החשמל שלכם ולגבות את המחיר הממוצע, עם אחריות ורמת שירות גבוהה.

למידע נוסף היכנסו לאתר מיטרני תיקון מצורי חשמל

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ