לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

אנרגיה סולארית בצפון

אנרגיה סולארית- כול היתרונות

בשלהי שנת 2007 החליט משרד התשתיות הישראלי להעניק הקלות לאנשים שהחליטו לעבור לייצור אנרגיה סולארית. מדובר על תמריצים  שונים וסובסידיות אשר מעניקות לכול אחד, בין אם אתם גורם פרטי או בין אם אתם בעלי עסק, לבצע התקנת מערכת סולארית על גגות המבנים לשם ייצור אנרגיה סולארית.

מדוע אנרגיה סולארית כה משתלמת?

אנרגיה סולארית מביאה בסופו של דבר לחיסכון  בעלויות, אומנם ההשקעה במערכת סולארית  עלותה גבוהה, אך בסופו של דבר מדובר  על השקעה כדאית שבמשך הזמן תניב רווחים. גם הבנקים היום הולכים לקראת  הלקוחות על מנת שאלה יוכלו לרכוש  מערכת סולארית. אנרגיה סולארית, הנקראת גם אנרגיה פוטו-וולטאית, היא אנרגיה נקייה המיוצרת באמצעות משאב טבעי- השמש, היא איננה מזהמת ותורמת רבות לאיזון האקולוגי, עליו מדובר רבות בשנים האחרונות. מערכות סולאריות אשר נועדו לייצר אנרגיה סולארית, הן מערכות אמינות אשר יכולות לשמש אתכם למשך 25 שנה, ואין הן מצריכות עלויות תחזוק.

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית , או אנרגיה פוטו-וולטאית, מיוצרת על ידי מערכת סולארית. זהו מתקן אשר תפקידו להמיר זרם חשמלי באמצעות קולטנים פוטו וולטאים . אנרגית השמש מומרת לחשמל באמצעות מוליכים למחצה . אנרגיה סולארית, הפכה להיות יותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות, בכול רחבי העולם בשל יתרונותיה המרובים , והמדובר הוא בחשמל ירוק שאיננו מצריך שימוש בחומרים מזהמים כגון נפט ודלק, ואיננו מצריך שימוש לרעה במשאבי קרקע יקרים ומתכלים.

ניצול אנרגיה סולארית

כיצד מנצלים אנרגיה ומהם היתרונות הבולטים ?

הלוחות הפוטו וולטאים, מספקים לנו כקילו וואט חשמל על כול שטח של 1 מטר מרובע. לוחות אלה, אינם פולטים חומרים רעילים. כמה מהיתרונות הבולטים של האנרגיה הסולארית : השמש היא משאב בלתי מתכלה, ניתן לייצר אנרגיה סולארית בכול מקום ומקום והיא איננה תלויה בדבר למעט אור השמש, אנרגיה סולארית דורשת אך ורק פאנלים סולאריים ללא שימוש לרעה של משאבים הנמצאים מתחת אל פני האדמה, אנרגיה סולארית, איננה מופקת מדלק אשר עלויותיו גבוהות ומשתנות, זוהי אנרגיה שאיננה כרוכה בשום עלויות ואיננה עולה דבר, אנרגיה סולארית איננה משחררת גזים רעילים ופטורה מכול סוג של מס.

מערכות אנרגיה סולארית בצפון זה ירוק אנרגיה מהטבע הנמצאים בכרמיאל ומספקים שירותי התקנות מערכות סולאריות לכל איזור הצפון ובכל הארץ. טלפון 04-9990336

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ