לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

פתרונות הדפסה לחברות – ניו נון

כאשר אתם מחפשים פתרונות הדפסה לחברות גדולות –לא יעזור אם תנסו לקנות מדפסות רגילות. אתם חייבים לקנות מדפסות חזקות המותאמות לחברות וארגונים. אלו מדפסות חזקות ויקרות בעלות יכולות הדפסה של אלפי דפים ביום ולרות הן משולבות בתוכן עם מספר אלמנטים נוספים: סורקים, פקס ועוד מגוון פתרונות הדפסה.

 

 

 

לרוב מדפסות משולבות לארגונים יהיו מדפסות שחור לבן.

 

רכישת מדפסות שחור לבן – למה כדאי לשים לב

למרות השתלטות התקשורת האלקטרונית ותקשורת האינטרנט על חיינו, הרי שכמות הנייר והחומר המודפס עדיין נמצאים בעליה מתמדת. כמעט בכל תחום, בבית או בעבודה, נצטרך לגשת בסופו של דבר למדפסת הקרובה ולהדפיס מכתבים, אישורים, קבלות, דו"חות, סיכומי לימודים וכו.. למרות שחלקן של המדפסות הצבעוניות רק הולך וגדל, הרי שלמרבית השימושים (בעיקר המשרדיים) מספיקות מדפסות שחור לבן, המצטיינות בחיסכון וקצב עבודה גבוה.

 

סוגי מדפסות עיקריים

מדפסות שחור לבן מתחלקות לשני סוגים עיקריים- מדפסות לייזר, שהן גדולות ויקרות יותר (מ-500 ועד כ-50,000 ש"ח), המצטיינות בקצב הדפסה גבוה מאוד ועומדות בעומסי עבודה גדולים לאורך תקופה, ומדפסות הזרקת דיו, השכיחות יותר בשימוש ביתי, ולהן קצב עבודה איטי יחסית (מחירן בדרך כלל מאות שקלים, ומרביתן משולבות כיום עם פקס ומכונת צילום). הן בלייזר והן בהזרקת הדיו קיימת האופציה של מדפסת צבעונית, הדורשת מחסניות/ ראשי דיו נפרדים ולעיתים גם תחזוקה שונה. בחלק ניכר מהמשרדים, מוסדות הלימוד ומקומות העבודה מעדיפים להחזיק מדפסות שחור לבן נפרדות נוסף על הצבעוניות, בעיקר לצורך עבודה בנפחי עבודה גדולים ובקצב מהיר.

 

עלויות שימוש

מדפסות שחור לבן מסוג לייזר מדפיסות דפים בעלות של 10-20 אג' לדף, בעוד שעלות דף צבע ממדפסת הזרקת דיו יכול להגיע לכ-50 אג'. חשוב לציין כי בחישוב המחיר הסופי לדף מודפס יש להביא בחשבון את מחיר המדפסת, אורך החיים שלה (מדפסות משרדיות עובדות עד חמש שנים בממוצע), עלויות הנייר ובעיקר את עלויות ראשי הדיו היכולים להיות לעיתים יקרים כמו המדפסת עצמה..

 

בנוסף, חשוב מאוד בעת רכישת המדפסת, לסכם עם החברה המשווקת את עלות התחזוקה והשירות השוטפים, שכן כל מדפסת, בעיקר בנפחי עבודה גבוהים, היא מקור לתקלות. חברה הרוצה לחסוך ולהתייעל בתחום ההדפסה צריכה לבצע סקר ובדיקת שימושים, ובדרך כלל ניתן לחסוך במידה ניכרת ולצמצם את מספר המדפסות, את מספר הדפים המודפסים וכן להוסיף מדפסות שחור לבן זולות ויעילות במקום חלק מהמדפסות הצבעוניות.

 

 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ