לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

קירוי בריכות בצפון

אם רק רוצים, כל בריכת שחייה יכולה לעבור שדרוג משמעותי. בריכה ציבורית או בריכה פרטית, בריכה בגודל אולימפי, חצי אולימפי או בכל גודל אחר, כדאי ומשתלם לשקול ביצוע עבודת קירוי. זה כדאי בשל הרבה מאוד סיבות. זה משתלם ומוכיח את עצמו לאורך זמן.

קירוי לבריכות שחייה פרטיות בצפון עם גולדן פול

אם אתם זקוקים לחברה המתמחה בהקמת קירוי בריכות שחייה בצפון אנו ממליצים על חברת גולדן פול.קירויי הבריכות של גולדן פול מיובאים מספרד ומיוצרים מחומרים איכותיים בעלי תקני איכות אירופאים. עשר שנות אחריות למרכיבי הקירוי העיקריים. קירוי בריכה איכותי מבודד את הבריכה מרוחות, מגשמים ומרעש חיצוני.  להזמנות התקשרו ונשמח לסייע.  פרטים והתקשרות – גולדן פול:  050-6665550.

לאתר של גולדנפול קירוי בריכות שחיה היכנסו כאן:  www.goldenpool.co.il/

בקירוי בריכות פרטיות ובריכות ציבוריות.
החברה היא הנציגה הבלעדית של חברת ואגמטאל הספרדית, שהיא החברה מהמובילות באירופה בתחום קירויי בריכות שחייה ועוסקת בתחום למעלה מ-40 שנה.
חברת ואגמטאל מייצרת למעלה משלושים דגמים של קירויים לבריכות שחייה

 שוחים ומשתכשכים בצל הנעים שמספק קירוי הבריכה

לא קשה להסביר מדוע קירוי לבריכות שחיה הפך לטרנד לוהט כל כך. אם פעם זה היה מקובל רק בבריכות מקצועיות, לקאנטרי קלאב, בריכות עירוניות ולפעמים גם בבריכות בקיבוצים, כיום זה אחרת. כיום זהו מנהג שתופס לעצמו אחיזה גם בקרב אנשים פרטיים, בצימרים ובמקומות נוספים.

אם תבקשו לדעת מדוע, נוכל לענות. בין הסיבות הכי חשובות שניתן לציין לכך זו ההרגשה הנעימה יותר בתוך המים. גם אם רוצים לשכשך או לשחות בצהרי היום וכאשר השמש קופחת, הקירוי הופך את הבילוי לנעים ומהנה. לא צריך לחשוש מראש כואב או התייבשות. לא חייבים להתמרח בקרם שיזוף או לחשוש מכוויות שמש. אין ספק כי קירוי לבריכה זה פתרון נעים מאוד וגם בריא מאוד. אגב, גם כאשר הקירוי הינו לכאורה שקוף, הוא בכל זאת מסנן חלק ניכר מקרני השמש.

למידע נוסף על שירותי קירוי הבריכות של חברת גולדן פול , ועל קירוי לבריכות שחייה פרטיות באזור צפון הארץ של חברתנו – הקישו כאן:  קירוי מקצועי לבריכות שחייה  – קירויים באיכות מדהימה

קירוי בריכה מעוצב ויפה

קירוי בריכת שחייהקירוי לבריכות שחיה מעניק להן מראה מקצועי מאוד, יפה יותר ואף יוקרתי. אין ספק שהבחירה במבנה הקירוי הנכון מוסיפה נוי ויופי לסביבה הקרובה. מלבד זאת, קירוי וחיפוי מסביב לבריכה יכולים להגביר את הבטיחות. בבריכה פרטית, כאשר ילדים קטנים משחקים בגינה, כך אין חשש שהם יכנסו למים, ללא השגחה.

 

 

קירוי בריכה מקצועי – הפתרון שחוסך במים

גם אם זו לא הסיבה העיקרית שבגינה נהוג להתקין קירוי לבריכת השחייה, ראוי לציין דבר נוסף. התקנת קירוי והצללה מאפשרים להשיג חיסכון משמעותי במים. כאשר יש פחות קרינת שמש ישירה אשר פוגעת במים, תהליך האידוי הטבעי מצטמצם. אמנם אי אפשר לבטל לחלוטין את ההתאדות, אבל זה בהחלט מורגש. עם הזמן, החיסכון הזה במים חשוב. הוא חשוב לבעלי הבריכה והוא חשוב למעשה לציבור כולו. זה כך, כי אין במדינה שלנו עודף מים וכל טיפה חשובה.

   קירוי בריכות שחייה בצפון  עם חברת גולדנפול

קירוי מונע התאיידות מים בבריכה, ומשפר את חיטוי ונקיון המים. אם אתם זקוקים לחברה המתמחה בהקמת קירוי בריכות שחייה בצפון אנו ממליצים על חברת גולדן פול

להזמנות התקשרו ונשמח לסייע  פרטים והתקשרות – 
 גולדנפול  בע"מ 050-6665550

GOLDENPOOL LTD

 

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ