לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

בדיקות קרינה בטבעון

בדיקות קרינה אלקטרומגנטית למשרדים ועסקים

קרינה אלקטרומגנטית איננה מורגשת. וכדאי לדעת כי בסביבה המודרנית, במיוחד בסביבה עירונית, משרדים ועסקים, הקרינה עשויה להגיע לרמות גבוהות ואפילו מסוכנות מאוד. קרינה יכולה לנבוע לא רק מאנטנות סלולריות או מתקני שידור או קליטה אחרים. גם ציוד אלקטרוני, חדרי שרתים, ארונות חשמל וקווי מתח וציוד חשמלי עשויים להפיץ קרינה בהיקפים משמעותיים עד מאוד.

חשוב לאבחן את המצב. חשוב לבצע מדידות קרינה, על ידי חברות המחזיקות ציוד מתאים ומומחיות. לא פחות חשוב, לקבל יעוץ לגבי מיגון מקרינה אלקטרומגנטית. הבדיקה והייעוץ, אלה הם שני הצעדים שיכולים למנוע נזקים בריאותיים ומחלות שנגרמות בשל נזקי קרינה מצטברים.

לפרטים על בדיקת קרינה או להזמנת בדיקה חייגו אל מני :  0528755666-

קרינה מייננת וקרינה בלתי מייננת, מה בדיוק בודקים?

באופן טבעי, כל העת כולנו חשופים לקרינה כזאת או אחרת, שחלקה הגדול איננו נראה לעין.האוויר מלא קרני אור וגלי רדיו ועוד גלים וקרינות מסוגים שונים. לא כל סוגי הקרינה מסוכנים באותה המידה. קרינה מייננת היא במידה רבה אחת המסוכנות ביותר. נדגיש, גם מקרינה בלתי מייננת צריך להישמר. במיוחד הדבר נכון כאשר מכשיר או מתקן שפולט קרינה נמצא בקרבה למשרד, לעסק או למפעל.

למען ההבהרה, בדיקות קרינה אלקטרומגנטיות לא נועדו לזהות קרינה מיינת (כדוגמת קרינת גמא או קרני איקס). בדיקות קרינה אלקטרומגנטית נועדו לזהות את רמות הקרינה שפולטים קווי מתח, שנאים, ארונות חשמל ומקורות נוספים. יש בדיקות שנועדו לגלות רמות קרינת מיקרו, כגון קרינה מאנטנות סלולריות, מערכות תקשורת וכיוצא בזה.

 

כיצד מתגוננים מקרינה אלקטרומגנטית

צעד די פשוט ודי נפוץ למיגון מפני קרינה אלקטרומגנטית נעשה סביב ארונות החשמל. ניתן למגן את הארון ואת הדלתות שלו, על מנת להפחית באופן דרסטי את רמות הקרינה. לעיתים יידרש מיגון של ארון החשמל גם מצידו האחורי. זאת, במידה ושם נמצא חדר המשמש לצרכי עבודה או לפעילות עסקית או אחרת.

בעסקים שבהם או בסמוך להם עובר כבל חשמל, קווי מתח גבוה, אם יש חדרי שנאים או ציוד חשמלי אחר בעל פעילות משמעותית, ניתן לנקוט צעדי מיגון נוספים. על פי הצורך, יש אפשרות לצפות את הקירות ואף את התקרה. ניתן למקם לוחות שמצמצמים את הקרינה ומאפשרים בטיחות גבוהה. לוחות חיפוי ניתן להזמין בשכבות, בהתאם לרמת הקרינה שזוהתה בבדיקה.

יש בנמצא גם חומרים נוספים שיכולים למגן מפני חלק מסוגי הקרינה. אלה יכולים להיות רשתות או לוחות מתכתיים, צבעים שיכולים להסיט קרינה בתדרים גבוהים. יש בנמצא אפילו טפטים שיכולים לקלוט לתוכם תדרי קרינה מסוימים. גם מיגון חלונות, באמצעות ציפויים, אפשרי.

בדיקת קרינה בקרית טבעון – לפני ואחרי התקנת מיגון

לסיום, נציין כי את בדיקת הקרינה האלקטרומגנטית מומלץ לבצע לא רק לפני התקנת המיגון. גם לאחר התקנת המיגון או לאחר ביצוע שינויים מבניים שנועדו להקטין את רמות הקרינה כדאי למדוד כדי לדעת עד כמה המצב השתפר. לפרטים על מיגון מפני קרינה  או בדיקות קרינה  חייגו אלינו :  052-8755666

  ניתן גם להתייעץ עם מומחה איכות סביבה שיוכל לעזור לכם  לזהות את הבעיות ולהציע פתרונות

 

 

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ