לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ייעוץ זוגי בטבעון, ייעוץ לזוגות בצפון

יעוץ זוגי לשיפור המיניות בין בני הזוג

חלק מרכזי ביחסים בין כל בני זוג הוא איך לא, יחסי מין. הבעיה היא שלא מעט זוגות לוקים בהיבט הזה, הן מבחינת תדירות קיום היחסים והן מבחינת האיכות שלהם. לא מעט סיבות עלולות להביא לכך, כמו גם לשורה ארוכה של השלכות שליליות. החדשות הטובות הן שבאמצעות יעוץ זוגי, המיועד למטרה זו בדיוק, ניתן להחזיר את התשוקה ליחסים, ואת היחסים עצמם למסלול התקין ביותר.

נקודת המוצא: לבעיות ביחסים גורמים אפשריים רבים

אין צל של ספק כי מעבר להיבט הפיזי של קיום יחסי מין, הם כוללים מימד רגשי לא מבוטל ואפילו נוגעים לנושאים שונים אחרים בחיי הזוגיות. לכן, לא מפתיע מדוע בעיות שונות במיניות עלולות להיגרם עקב שלל סיבות, שעשויות להיות מכל אחד מתחומי החיים: כעסים, לדוגמא, נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק, ומהווים גורם שלילי מרכזי המשפיע על בני הזוג.

גם במקרים אחרים – בין אם המדובר הוא על מתחים, מחלוקות בין בני הזוג או אפילו חוסר תקשורת ראויה – עלולות להיגרם השלכות ממשיות גם בחדר המיטות.

כך היעוץ הזוגי יכול לסייע

יעוץ זוגי שונה, כמובן, מטיפול סקסולוגי, והוא לא יוכל להעניק את הכלים ה"פיזיים" להתמודדות עם הבעיות במיניות (באם יש בכלל). תחת זאת, מטרת העל של היעוץ היא להבין מה בדיוק הגורמים הספציפיים המביאים לאותה בעיה, שעשויה בהחלט להיות נקודתית או מתמשכת. הדבר חייב להיות מושג דרך הליך המערב את בני הזוג, כמו גם גורם מקצועי הבקיא בתחום ובהיבטים התיאורטיים והמעשיים שלו.

בעיות במיניות לא נפתרות לרוב כבמטה קסם, ולכן בדרך כלל ההליך יכלול בתוכו מספר מפגשים, אם לא חודשים, עד אשר ניתן יהיה לראות תוצאות חיוביות במיוחד. פרמטר מרכזי להצלחה מוטל על המקצועיות של המטפל, כמו גם האישיות שלו ומידת הפתיחות שהוא מאפשר: אין לשכוח שהעיסוק הוא בנושאים רגישים, שגם כך קשה לבני הזוג לפתוח.

מורן וסוג'יי שמש מעבירים מפגשי ייעוץ פרטניים בדרך הטנטרה לשיפור הזוגיות ושיפור המיניות בין בני הזוג

לאתר שלהם

https://www.tantralev.co.il/

המפגשים מתקיימים בפרדס חנה וכרכור. כמו כן ניתן להירשם לסדנאות סופשבוע לזוגות בצפון הארץ

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ