לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ניהול סיכונים בהשקעות

פעמים רבות במהלך החיים אנו נאלצים לקחת סיכון ולבצע פעולה מסוימת שאיננו בטוחים מה יהיו ההשלכות שלה. סיכון משמעותו לסכן עובדה הקיימת בשטח, ברוב המקרים עבור שיפור בתנאים. כאשר מדובר על הכסף שלנו, או על ההשקעות שלנו אנחנו לעיתים רבות מעמידים את הכסף במצב מסוכן כאשר אנחנו משקיעים בבורסה או בנדל"ן או בכל אפיק השקעה אחר. בנוגע לכספים, כאשר מדובר על סכומים גדולים מוטב שחברות המנהלות תיקי השקעות שלנו יערכו בעבורנו ניהול סיכונים וזאת על מנת להעריך מהי תקרת הסיכון (באחוזים) הקיימת בתיק שלנו.

הכלל הבסיסי בניהול נכון של הסיכונים הוא דיי בסיסי: ככל שנסכן יותר את כספנו, כך אחוזי התשואה יהיו גדולים יותר, אך במקביל קיים סיכון גדול שנפסיד חלק גדול מהכסף באם ההשקעה לא תהיה נכונה. לכן, בתי השקעות לרוב ימליצו ללקוח תיק השקעות עם רמת סיכון של עד 15%, להשגת תשואה יפה עבור השקעות. לאלו שמעוניינים להרוויח יותר בטווח קטן יותר ימליצו במסגרת ניהול סיכונים נכון לסכן עד 30%. ולאלו שבאמת מוכנים לסכן סכומים גדולים של כסף לעיתים מוצעים אפיקי השקעה בסיכון של עד 70% ויותר.

כאשר מדובר בכסף שלנו, בחסכונות שלנו ובפנסיה שלנו כדאי לערוך ניהול סיכונים נכון ולהשאיר את הכסף ברף המינימלי של הסיכון. הסיבה: איננו רוצים להתעורר יום אחד בבוקר מחוסרי כל, ולדעת שכל הכסף שלנו נמחק מפעולה לא חכמה שבוצעה בבורסה. על כן, בתי ההשקעות יעדיפו להציע את המסלול בסיכון המינימלי למרבית מהלקוחות.
כאמור, סיכון גבוהה יכול להוביל לתשואה יפה, אך שימו לב שלא כדאי להמר ולשים את רוב כספכם בתיק בעל אחוזי סיכון גבוהים. ניהול סיכונים חכם יהיה לשים כעד 20% מההון שצברתם בתיק השקעות בעל אחוזי סיכון גבוהים ובכך לסכן רק חלק יחסי מההון שצברתם במהלך החיים, וזאת על מנת לא להתעורר בבוקר לתסריט אימים ולהיות מחוסרי כל.

לפרטים וייעוץ התקשרו 035669566

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ