לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

מתקן מים לבית

הכל על מתקן מים לבית
אם בעבר נחשבו מתקני מים ללוקסוס בזבזני, הרי שכיום השתנתה הגישה אליהם בצורה מוחלטת. מחירו של מיני בר מים ביתי אינו גבוה כיום כמו שהיה לפני עשר שנים, ואין כבר בעיה לרכוש מתקן מים שכזה למטבח המשפחתי בכל בית ובית . איכות המים בארץ לא השתפרה בעשור האחרון, ומבחינות רבות המים כיום אף פחות טהורים מבעבר, ודבר זה מהווה סיבה נוספת לרכישת מתקנים מסוג זה.

ולבסוף, המודעות לשתיית מים הולכת וגוברת, וכיום כבר ידוע בצורה ברורה כי מתקן מיני בר אשר עומד במטבח גורם לעליה בכמות המים אותה שותים בני המשפחה, ובמיוחד ילדים אשר בדרך כלל אינם מקפידים על שתייה מרובה. מסיבות אלו נחשבים כיום מתקני מים לפריט בעל חשיבות בריאותית למשפחה כולה, ולא למותרות.

מתקן מים לבית זהו דבר חסכוני ואף מומלץ ביותר. אל תתפשרו בנושא והזמינו כבר היום.

מתקן מיני בר

בשנים האחרונות חלה עליה בשיעור ניכר במודעות הציבור הישראלי לשתיה של מים מסוננים או מים מינרלים במקום מים מהברז. אף על פי שמי הברז בישראל נחשבים למים באיכות מעולה ובריאים יותר מעשרות רבות של מדינות, רבים מאיתנו יעדיפו לשתות מים מסוננים וצוננים במקום מי ברז. יש שיטענו כי הסיבות לשתיית מים מסוננים הם פסיכולוגיות, ויש כי יגידו שאכן קיים שיפור ניכר בטעם ובריאותם של מים מסוננים. בינתיים, ענף המים בישראל הוא ענף תחרותי מאוד, גם בתחום מי הברז המסוננים באמצעות מתקני מיני בר שונים וגם ענף המים המינרלים.

לאחרונה פורסמה כתבת תחקיר מיוחדת בתוכנית המקור בערוץ 10 שחשפה כי המים המינרלים שאנחנו שותים מגיעים ממקורות מים של חברת מקורות, ולמעשה אין שוני גדול בין מי הברז במקומות שונים בארץ לבין המים המינרלים שניתן לקנות בחנויות. בכתבה ראיינו כמה מומחים בתחום שטענו כי את המים הם שותים מהברז, חלקם אף טענו שללא מכשירי סינון כלשהם. שימוש חכם במכשירי מיני בר לא רק נועד לסינון המים והבטחה של שתיית מים נקיים ומסוננים אלא האפשרות לשתיית מים קרים או חמים בלחיצת כפתור.

כאמור, היתרונות בשימוש של מיני בר הם די ברורים: ראשית, אין צורך בסחיבתם של בקבוקי מים מינרלים. שנית, העלויות קטנות משמעותית כאשר מדובר בתחזוקה ובשימוש של מכשיר מיני בר לעומת רכישה מתמשכת של בקבוקי מים בפריסה של מספר חודשים. בנוסף, ניתן בלחיצת כפתור לקבל באמצעות המיני בר מים בטמפרטורת החדר, מים חמים, מים רותחים (לקפה) או מים קרים. זאת אומרת, שבכל מתקן של המיני בר קיים גוף חימום ומתקן קירור הדואגים כל הזמן לשמור על המים בטמפרטורה הרצויה – בחלק מהמתקנים ניתן להגדיר ידנית את הטמפרטורה.

גם בענף של המיני בר קיימת תחרות גדולה בין החברות. היבואנים מנסים להביא לארץ את החידושים האחרונים בתחום סינון המים במחירים תחרותיים על מנת לגבור על המתחרים ולבלוט בתחום. על כן, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף בטרם רכישת מיני בר לבית או לעסק. והכי חשוב לדאוג לאיכות המתקן ולאחריות שהיבואן מספק. תוכנית בתשלום חודשי הכוללת אחזקה של המכשיר ברוב המקרים יוצאת משתלמת.

גם מכונות קפה ביתיות מספקות יתרונות, כגון האפשרות ליצור קפה טעים לאורח חשוב.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ