לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

רופאי שיניים ואורתודונטים לילדים בטבעון

רופאי שיניים לילדים בטבעון

המלצת המערכת

מרפאת שיניים דוקטור ריטה אלעד
כתובת:  קרית טבעון
טלפון: 0546569808

רופאי שיניים בקרית טבעון

רופאי שיניים מומלצים בקרית טבעון

דר תורגמן דוד – 04-9835806

כתובת: רחוב אמנון ותמר טבעון

מרפאת שיניים ד"ר רחל כרמלי

בורוכוב 14 · 04-953-3982

מרפאת שיניים דוקטור קטורזה
כתובת: הרימונים 1, קרית טבעון
טלפון: 04-983-7474

  יישור שיניים לילדים – מידע כללי על אורתודנטיה

יישור שינייםיישור שיניים כיום הינו תהליך שכיח למדי ולרוב מבוצע ללא ניתוח, בהליך פשוט ומהיר ולתוצאותיו השלכות חיוביות משמעותיות על איכות חיי המטופל. קיימות כיום מספר טכניקות חדשניות מתקדמות לביצוע יישור שיניים, המתאימות לסוג הבעיה, למטופל עצמו ולגילו.

טיפול אורתודונטי לילדים יכול להינתן למטופלים מגיל 4 ומעלה. כיום כמחצית הילדים סובלים מלקות התפתחותית של הלסתות, בין אם מסיבה גנטית, בעיות שנוצרות בזמן הלידה, או כחלק מתהליך התפתחות הילד (מציצת אצבע למשל). טיפול בבעיות אלו בגיל מוקדם, לפני גיל 8, יימנע מהם סבל והוצאות כבדות בגיל מבוגר יותר, שכן בגילים צעירים אלו הלסת עדיין רכה יותר ולכן הטיפול בה מהיר וקל יותר. למרות שלעיתים בעיות אלו נראות זניחות ולא משמעותיות, טיפול בבעיות אלו בגיל צעיר ככל הניתן, ימנע מהן להפוך לבעיות גדולות ורציניות יותר במהלך חייו של הילד.

טיפולי שיניים ויישור שיניים לילדים – ד"ר מריאנה בן חורין,רחובות

טיפול שינים לילדים חייב להיות מבוצע באופן מקצועי, כך שלילד תישאר חוויה נעימה מהטיפול ושהילד לא יחווה טראומה רגשית וגופנית עקב טיפול לא מדוייק ולא מקצועי. הסברה הרווחת כי בשיני החלב אין צורך לטפל משום שהן עתידות להתחלף בשיניים הקבועות, הינה מוטעית מיסודה. כל ילד מחויב לקבל טיפול מקצועי במידת הצורך, הן בשיניי החלב והן בשיניים הקבועות בפיו. אין ספק כי ביקור אצל רופא השיניים היא חוויה מעט מלחיצה עבור הילדים, אך מרפאות המתמחות בטיפולי שיניים לילדים, מפתחות גישה ייחודית המאפשרת לילד לחוות את הטיפול בדרך הטובה ביותר, מבלי שיתפתחו בקרב הילד פוביות בהווה ובעתיד.

להזמנת טיפולי שיניים ויישור שיניים לילדים –התקשרו אל  ד"ר מריאנה בן חורין רופאת שיניים ברחובות

: ד"ר מריאנה בן חורין רופאת שיניים ברחובות

טלפון: 0507622353
המלצת השבוע באתר TIVON-HOMES.CO.IL

מרפאת שיניים של ד"ר מריאנה בן חורין מרפאת שיניים ברחובות

מידע נוסף על רופאי שיניים לילדים בטבעון ועל אורתודנטים לילדים

לבעיות אורתודונטיות אצל ילדים עשויות להיות השלכות לא נעימות על איכות חיי הילד, כמו מחלות, ליקויי דיבור, בעיות בנשימה ונחירות, כאבי ראש כרוניים, השמנת יתר ובעיות נוספות. בנוסף במקרים מסוימים אף עשוי הילד לסבול מדחייה חברתית הנובעת מפגם אסתטי בלסת ובשיניים.

ניתן להבחין בליקוי התפתחותי בלסת הילד על ידי זיהוי סימנים ויזואליים מסוימים כמו לסת תחתונה בולטת או מרווח בין הלסתות, שיניים עקומות או בולטות, עודף או חוסר שיניים, או פנים צרות מאוד, אך בכל מקרה מומלץ לאבחן זאת מקצועית אצל רופא השיניים.

זיהוי מוקדם ככל האפשר של בעיות אלו יאפשר לטפל בהן ביתר יעילות. הטיפול יהיה פשוט יותר, תוצאותיו מהירות יותר, וסיכויי ההצלחה שלו יעלו באופן משמעותי. בזמן קצר ובהליך פשוט יאובחן הילד ויבחר לו הטיפול המתאים ביותר עבורו, ובתוך מספר ימים יוכל להתחיל בטיפול האורתודונטי המוקדם.

יישר שיניים שקוף באזור רמלה: ד"ר אדם פינחסוב  טלפון  05442966178

 

המלצה על רופא קרדיולוג בצפון 

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ