לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

מטבחים בעיצוב יוקרתי – טבעון

בעבר הייתה נטייה רחבה של חלק גדול מהציבור הישראלי להעדיף מטבחים פונקציונאליים. כיום, כך נראה, יותר ויותר אנשים כבר מבינים שלצד הפונקציונאליות (שגם לה יש מקום) בהחלט אין כמו מטבח בעיצוב יוקרתי. בין אם מדובר על מטבחים יוקרתיים בצבע שמנת ובין אם מדובר על דגמים בסגנונות ובצבעים כהים יותר, עיצוב מיוחד ומראה חדשני הם חלק חשוב מכל בית שמכבד את עצמו.

הרבה מעל הסטנדרט

לא צריך להיות מבינים גדולים בעיצוב פנים כדי להבין כיצד צריך להיראות מטבחים יוקרתיים מודרניים. מטבחים כאלה במידה רבה הם אנטי תזה למטבחים של פעם, לחדרים הדחוסים מעט, אלה שקל היה לחוש בהם את הדחיסות ואפילו מעט מחנק.

מטבחים יוקרתיים בנויים על פי רוב בצורה הרבה יותר פתוחה ומזמינה. החלל הפנימי צריך להיות מרווח, הצבעים יהיו בדרך כלל כאלה שמעניקים תחושה מרווחת אפילו יותר וגם הגישה לכל פריט ופריט תהיה נוחה מאוד.

כדאי לשים לב שמטבחים בעיצוב יוקרתי יהיו לא סתם דגמים שהם טיפה מעל הסטנדרט. החדרים היוקרתיים הללו יהיו הרבה מעל הסטנדרט, גם כאשר בוחנים את המכלול וגם כאשר בוחנים את כל הפרטים הקטנים.

גימור ללא פשרות

כאשר עומדים לבחור מטבח בעיצוב יוקרתי כדאי מאוד לשים לב לסגנונות השונים ולעיצובים השונים. יש שמעדיפים את המראה הנקי, יש שיעדיפו את המראה הכפרי, יש שנוטים בכיוון של סגנון הייטקיסטי ויש כמובן גם אחרים.

הדבר המשותף לכל סגנונות העיצוב השונים, כאשר מדובר על דגמי איכות מרהיבים, הוא שמדובר על גימור וסגנון ללא פשרות.

    • הגימור ללא פשרות ישתקף בחומרי הגלם שמהם עשויים משטחי העבודה והארונות.
    • הגימור ללא פשרות יתבטא גם בפרזול, במגירות ההחלקה באריחים.
    • הגימור ללא פשרות יתבטא גם בעיצוב ה"אי" בעל הנוכחות, הבחירה בתנור המושלם, הכיריים הנאים וכל היתר.

    חשוב לזכור שאת הבחירה במטבח הבא, יוקרתי ומיוחד, צריך לבצע לאחר בחינה של כמה וכמה יצרנים או משווקים. רק לאחר שסוקרים כמה סגנונות, כמה עיצובים וכמה ספקים, אפשר לבחור את התוצר הסופי הטוב ביותר, המתאים ביותר, הנאה ביותר והאיכותי ביותר.

    קרית טבעון

    מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

    השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ