לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

יתרונות הליסינג המימוני

ליסינג מימוני הינו למעשה מעין הלוואה לצורך רכישת  רכב אך בעלות הרכב אינה עובדת לידיי  הרוכש עד לגמר התשלום על הרכב. שיטה מהפכנית  זו שוברת את שוק הליסינג הישראלי  ולדעת מומחים רבים בתחום הליסינג  תוך מספר שנים תהווה את השיטה השימושית והיעילה היותר בשוק הליסינג.

כיצד  פועלת שיטת המימון של רכבים על ידי חברות הרכב אשר מציעות את אפשרות הקנייה דרך ליסינג מימוני (מימון שלם)

רוב ההצעות עבור עסקאות ליסינג מימוני הינן תשלום מקדמה נמוכה  יחסית המשתנה בין כל רכב ודגם. בהמשך מתבצע תשלום חודשי קבוע לתקופה בת מספר שנים בודדות (לרוב 3 שנים) כשבתום התקופה מחליט הרוכש האם לקנות את הרכב בתשלום יתרת המחיר או לחילופין להחליף רכב ולהמשיך לשלם בכל חודש.

יתרונות ליסינג מימוני

הרכישה מתבצעת כמעין  הלוואה צמודה לריבית. כשאין ברשותך את הסכום הדרוש לרכישת רכב תוכל לרכוש רכב בשיטה זו אך ההלוואה  כמו כל הלוואה אחרת צמודה לריבים קבועה. נשמע כמו חיסרון? ממש לא! הריבית המוצעת כיום בבנקים השונים עולה על 5 אחוז כשלעיתים היא עולה גם בהרבה יותר מכך. אחוז הריבים אותה מציעות חברות  הליסינג השונות הינה כמעט חצי מהריבים  המוצעת בשוק.

חיסכון בטיפולי  הרכב

כשהרכב מצוי בתקופת התשלום (3 שנים ראשונות לרוב) טיפולי הרכב לרבות טסט, טיפולי 10000 ועוד מגוון  טיפולים מבוצעים על ידי חברת הליסינג. כך שנחסכים תשלומים רבים ושמנים במיוחד.

אפשרות שדרוג והתקדמות

אם בתום התקופה אין  ברצונך לרכוש את הרכב תוכל להכריז על כך ולהתקדם לרכב חדש. כך, תשמור על רכבך חדש ומתקדם בהתאם לשוק הרכבים הישראלי. לחילופין אם תראה שאינך עומד בהוצאות הרכב תוכל לוותר על הזכות  לקנות אותו והוא יוחזר לחברת הליסינג.

שיטת ליסינג מימוני עתידה להיכנס גם למקומות עבודה  רבים העובדים היום בשיטות ליסינג אחרות. שיטה זו מאפשרת לך להתקדם לרכבים חדשים  לצד עלויות נמוכות יחסית ביחס לתמורה הרבה. לא לחינם ניתן לראות לקוחות פרטיים רבים הרוכשים רכבים באמצעות  שיטה מהפכנית זו שללא ספק מקלה רבות את תהליך רכישת רכב חדש לאנשים רבים.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ