לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

דירות למכירה -חיפה

 

קניית דירות או בתים בחיפה – השקעה משתלמת או הבטחת סרק?

בימים אשר צל המלחמה מאיים על ראשינו ואנו נתונים לסכנה שכל צפון הארץ יופגש במטחי טילים, האם עדיין משתלם לרכוש דירות בחיפה, אם למטרות השקעה או למטרות מגורים?

אנו, ברשת התייוך הישיר סבורים שכדאי. מחירי הדירות בחיפה סבירים כיום ויש להניח שלא ירדו בזמן הקרוב
מידע נוסף

דירות למכירה בחיפה – עיר הבירה של צפון המדינה
חיפה הינה עיר ענק, אשר משתרעת על שטחים עצומים, מישוריים והרריים כאחד. דירות למכירה בחיפה נחטפות במהירות עצומה ולא בכדי שהרי מדובר בעיר תוססת ומלאת חיים, מערכת חינוך טובה ושלל אטרקציות וכל זאת בד בבד עם מחירי דירות נוחים. להלן המדריך עבור הרוכש העתידי אשר לא מכיר בדיוק את המבנה של העיר והאיזורים העיקריים בה.

דירות למכירה על פסגת הכרמל
הר הכרמל מתנשא עד לגובה של יותר מ- 500 מטר מעל פני הי ם והוא מהווה בחלקו, את האזור ההררי יותר של חיפה. דירות למכירה בחיפה נחשבות יקרות יותר ובעלות הפוטנציאל הגדול יותר ככל שהן ממוקמות גבוה יותר על רכס הכרמל, כגון שכונת דניה, מרכז הכרמל, אחוזה, רוממה, כרמליה ועוד. ככל שיורדים בגובה, ניתן למצוא דירות זולות יותר אך לא פחות אטרקטיביות. יש לזכור כי המרחק בין השכונות הנמוכות יותר על ההר לבין אלו הממוקמות באיזורים הגבוהים יותר אינו עולה על מספר קילומטרים בודדים. ולמשל, שכונת נווה שאנן בחיפה מרוחקת ממרכז הכרמל לכל היותר כ- 7 קילומטרים, זמן נסיעה של 5 דקות כולל הרמזורים. דירות למכירה בחיפה הממוקמות על הכרמל יכולות להיות גם "נמוכות" הרבה יותר ולהיות זולות מבחינה משמעותית כגון שכונת הדר אשר ממוקמת בלב איזור עמוס חנויות, שווקים, תיאטראות ומבנים עתיקים.

עוד באתר שלנו  – תיווך בחיפה
www.36000.co.il/

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ