לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

חומרים מעכבי בעירה ואש

יש כמה וכמה דרכים שבהן ניתן לנקוט כאשר רוצים להתמודד עם סכנת השריפה. בין היתר ניתן לרכוש סוגים שונים של גלאים, למקם בנקודות מפתח מטפים לכיבוי שריפות וכן לעשות שימוש במוצרים שהוכנסו אליהם חומרים מעכבי בעירה.

חומרים שנחשבים למעכבי בעירה יכולים להיות מסוגים שונים וגם האופן שבו הם מעכבים את האש או מכבים אותה מבוסס על מנגנונים מגוונים. עם זאת, הדבר החשוב ביותר שיש לדעת הוא שאותם חומרים בהחלט יכולים להציל חיים וגם למנוע נזק רב לרכוש.

איך זה עובד

 מערכות מיגון אשחומרים מעכבי בעירה מבוססים על מנגנונים שונים כגון:

  • יצירת שכבת מגן מבודדת, שחוסמת את האש.
  • שחרור גז בלתי דליק, שמפריע לתהליך הבעירה או חוסם גישה לחמצן.
  • הפרעה כימית שמונעת את תגובת השרשרת הנחוצה לקיום אש בתהליך הבעירה.

חומרים מעכבי בעירה בטבעון – מיגון אש, עיכוב בעירה לתעשייה טבעון

ליצירת קשר וייעוץ לגבי חומרים לעיכוב בעירה במפעלים, התקשרו אלינו

חומרי עיכוב בעירה בקרית טבעון – ליצירת קשר וייעוץ לגבי חומרים לעיכוב בעירה במפעלים, התקשרו אלינו
ככלל, חומרים חסיני אש ומעכבי בעירה הינם כל חומר (חוץ ממים), אשר משמש להפחתת הדליקוּת, או המעכב את בעירתם של דלקים וחומרים העלולים להתפוצץ לעלות באש בצורה מסוכנת. המונח מתאר בדרך כלל חומרים הפועלים באופן כימי, אך הוא כולל גם חומרים הפועלים באופן פיזי, למשל דרך קירור הדלקים.

עיכותב בעירה בבית ובעסק

חומרים מעכבי בעירה יכולים להיות חשובים מאוד גם לשימוש ביתי נגד דליקות , גם לשימוש תעשייתי וגם לשימושים של כוחות ההצלחה. בין היתר ניתן למצוא חומרים כאלה:

  • בתוך מתקנים ואמצעים לכיבוי אש – בחומרי כיבוי שמרוססים מהאוויר, במטפים של אבקה או גז, בפתרונות כיבוי נוספים של כוחות ההצלה, בכלי רכב של כוחות הביטחון.
  • בביגוד מגן – ביגוד שכולל חומרים מיוחדים שנחשבים למעכבי בעירה הוא חלק חשוב מהציוד של כוחות ההצלה ומכבי האש, מהציוד של כוחות הביטחון והביגוד של מהנדסים ופועלים שעובדים במפעלים עם חומרים מסוכנים ודליקים. ביגוד מגן יכול לגלול ביגוד מלא, כפפות, נעלים עם מעכב בעירה ועוד.
  • במזרונים ומוצרי טקסטיל – ניתן למצוא מזרונים כמו גם שמיכות וכריות שבהם מצויים חומרים נוגדי אש. גם וילונות ומוצרי טקסטיל אחרים יכולים להיות מיוצרים עם עמידות מיוחדת בפני אש ושריפה.
  • חומרי בניה – גם חומרי בניה יכולים להיות מיוצרים עם חומרים שמעכבים את תהליך השריפה ולעיתים אף מכבים אותה.
  • גם מוצרי פלסטיק לשימוש ביתי ועסקי, צעצועים, רהיטים ומוצרים נוספים יכולים לכלול חומרי עיכוב בעירה לסוגיהם.
קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ