לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

בתים למכירה באיי יוון

קניית בתים להשקעה באיי ייון – כרתים,לפקדה, קפלוניה,  קוס

בשנים האחרונות ישראלים רבים החלו לרכוש נדל"ן ביוון למטרות השקעה, למגורים ולצורכי נופש ובילוי. יש מגוון בתים למכירה ביוון במיקומים שונים, בערים הגדולות כמו אתונה וסלוניקי וגם באיים השונים כמו רודוס, מיקונוס, פארוס ואחרים. לרוב, המשקיעים רוכשים בתים בערים המרכזיות ביוון למטרות השקעה, כאשר ניתן להשכיר את הנכס לתיירים וליהנות מרווח נאה, ויש גם ביקוש גבוה לבתים למכירה באיי יוון – בעיקר בתים פרטיים במיקומים אטרקטיביים ליד הים.

 בתים למכירה בכל איי יוון  – רודוס, כרתים, קוס וקפלוניה

באמצעות חברה מקצועית המתמחה בהשקעות נדל"ן ביוון ניתן לרכוש בתים פרטיים במיקומים אטרקטיביים ומרכזיים או בתים מבודדים על שטח גדול עם חוף פרטי או בלעדיו. חשוב לדעת כי לאור המשבר הכלכלי ביוון מחירי הנדל"ן ירדו באופן דרסטי: אם בעבר מחיר הבתים היה גבוה ולכן יוון לא היוותה יעד אטרקטיבי למשקיעים, הרי שכיום, עם ירידת המחירים, ניתן לרכוש בתים במיקומים מעולים וליהנות מנכס מושקע ואיכותי שניתן לגור בו או להשכיר אותו כדי ליהנות מתשואה גבוהה.

אנו מציעים לגולשים באתר שלנו בתים למכירה בכל איי יוון  – רודוס, כרתים, קוס וקפלוניה

ממשלת יוון מעודדת משקיעים לרכוש נכסי נדל"ן במדינה. עם זאת, לא ניתן לרוב לקבל מימון מהבנקים בגלל הבעיות הכלכליות במדינה. לכן, לרוב יש להגיע עם הון התחלתי, מאחר שהבנקים מקשים על המשקיעים בכל הנוגע למתן משכנתאות. יש לרכוש בתים ביוון בעזרת עו"ד מקומי וליווי מקצועי של אנשי מקצוע מנוסים. מעבר לבתים למכירה יש נכסי נדל"ן רבים נוספים שניתן לרכוש כמו מלונות, מבנים שבנייתם טרם הסתיימה, דירות בערים מרכזיות אותן ניתן להשכיר לתיירים המגיעים לנופש או למקומיים, מגרשים לבנייה, מבנים מסחריים וכדומה.

ניתן לרכוש גם בתים  ביוון וגם מגרשים ריקים באיי יוון וזו השקעה משתלמת ביותר

עיקר הביקוש מצד הישראלים הוא לבתים פרטיים, לרוב במרחק קצר מהים. כדאי לדעת כי מחירי הנדל"ן ביוון יציבים בתקופה האחרונה לאור התאוששות הכלכלה, ובמחיר זול בהשוואה לעלויות הבתים בארץ ניתן לרכוש נכס מניב וליהנות מהשקעה בטוחה ומשתלמת כלכלית.

להיכנסו לאתר שלהם לחיפוש נכסים או קרקעות

http://www.greecestate.co.il

 חדש: דירות למכירה ביוון  – רודוס, כרתים, אתונה

 – כעת גם ביבשת עצמה אפשר לקנות דירות להשקעה ובמחירים טובים ישראלים רהחלו לרכוש גם דירות  ביוון למטרות השקעה

האתר מציע דירות באתונה במחירים מדהימים

 

 

 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ