לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

קורס טיס פרטי

קורס טיס פרטי – עפים לעבר החלום
במחשבה ראשונה, זה נשמע כמו אחד מאותם החלומות שלעולם לא תוכלו להגשים. אבל כשתסיימו לקרוא את השורות הבאות, תבינו כמה זה אפשרי, כמה החלום שלכם להטיס מטוס נמצא ממש מעבר לעננים…  להלן כל הפרטים שצריך לדעת על קורס טיס פרטי.

קורס טיס פרטי מתקיים במספר בתי ספר ללימוד מקצועות הטיסה ברחבי ישראל. כדי לצאת למסע אל עבר רישיון הטיס הפרטי, המקנה לכם אפשרות טיסה ללא מדריך בתחומי ישראל ומחוצה לה (בליווי חברים ובני משפחה, אך לא כחברה מסחרית), עליכם להיות מעל גיל 17, ללא רישום פלילי, בעלי ידע באנגלית ובריאות תקינה, הנבדקת על ידי רופא שהוסמך במיוחד לשם כך.

ניתן לחלק קורס טיס פרטי לתיאורטי ומעשי. לחלק התאורטי חלק חשוב ועיקרי, אשר לוקח פרק זמן לא מבוטל וכולל מבחנים לא פשוטים. שבעה מקצועות תיאורטיים נלמדים באופן אישי דרך האינטרנט או בכיתות לימוד, ביניהם חוקת אוויר, הכרת המטוס, נווטות, ידע טכני כללי ועוד. על כל חלק תיבחנו בנפרד במבחנים בני שעה וחצי עד שעתיים, בהם תידרשו לציון מינימאלי של 70 (במבחנים מסוימים 80).  במקביל לחלק התיאורטי, ניתן לפתוח בשיעורי הטיסה המעשיים.

ברמת העיקרון, קורס טיס פרטי בישראל דורש 40 שעות טיסה מינימאליות, אך בפועל – הממוצע עומד על אזור 60 שעות טיסה, עד להגשת החניך למבחן המעשי, הכולל טיסה וניווט בליווי בוחן מרשות התעופה האזרחית בישראל. השיעורים כוללים תדריך, טיסה ותחקיר, ועוסקים בשלל הנושאים החל משליטה בפונקציות המטוס, דרך הכרת עולם הניווט על בוריו, שיח באמצעי הקשר, מצבי חירום ועוד. במרבית בתי הספר, מתקיים הקורס על מטוס הססנה הוותיק בעל המנוע היחיד (דגמי 152 ו-172 נפוצים בישראל), או על המטוסים הדו מנועים ססנה 337 ופייפר פי.איי 23. כל המטוסים נבדקים ומתוחזקים באופן סדיר על ידי הגורמים הטכניים וגורמי האכיפה ברשות הטיס.

אין ספק, קורס טיס פרטי אינו עניין זול. עם זאת, מבצעים שונים אשר נועדו לאפשר לקשת רחבה יותר של אנשים ליטול חלק בקורס, הפכו את העניין לאפשרי. עם 3500-5000 ש"ח לקורס תיאוריה, ומחירי שעת טיסה החל מ-750 ש"ח גם אתם יכולים להגשים את החלום הישן.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ