לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

הדפסה על בדי קנבס

הדפסה על קנבס – אמנות נגישה באיכות מרעישה

עולם הדפוס הוא אחד התחומים שהושפעו באופן המהותי ביותר ממהפכת הטכנולוגיה המתקדמת של התקופה האחרונה. אחת התופעות המבורכות של הקלות והתחכום המאפיינים את הדפוס המודרני, מתבטאת באפשרויות הדפסה מקצועיות ובאיכות מעולה של תמונות, תצלומים וציורים בצורה אשר נגישה ופשוטה ליישום עבור כל אחד מאיתנו. הדפסה על קנבס היא הביטוי המוצלח ביותר של הפיכת הדפוס לכלי אמנותי העומד לרשות הציבור.

 

 

הדפסה על קנבס משמעה, הלכה למעשה, העברתם אל הבד והדפסתם בגדלים ובסגנונות עיצוב שונים של יצירות אמנות, תמונות או צילומים הנבחרים עלידכם לצורך תלייתם והפיכתם קישוט או אביזר דקורטיבי. אפשרויות העיצוב בהדפסה על קנבס הן רבות ומגוונות, כשבראשם עומדים כמה יישומים מובילים:

  • הגדלת צילומים מהאלבום האישי והפיכתם לתמונה אמנותית לתלייה על קירות הבית. תמונות שלכם, של ילדיכם, צילומים מיוחדים שצילמתם בטיולים שערכתם או כל תמונה אחרת מהאלבום המשפחתית תוכל להפוך ליצירת אמנות באמצעות הדפסה על קנבס בכל גודל וסגנון שתבחרו.

  • הדפסה של יצירות אמנות – היות ולמעשה ניתן להדפיס כל יצירה המופיעה בקובץ, עומד לרשותכם מגוון אינסופי של יצירות אמנות פרי יצירתם של אמנים מוכרים יותר או פחות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור ולהדפיס.

  • הדפסת עבודות ייעודיות – מקובלת מאד לעיצוב חדרי המתנה ויצירת מראה אחיד של מוסדות או בנייני ציבור. בין אם המדובר במסר פרסומי, בין אם באיורים המשלבים את סמלי החברה הגרפיים המוכרים והן אם המדובר בשילוב בין טקסט לאיור – הדפסה על קנבס של עבודות לצרכי שיווק, האחדה סגנונית או סטיילינג של חללים ומרחבים ציבוריים מהווה פתרון כפול לשיפור הפנים המקצועיים שלכם והעברת מסר סמוי וגלוי בדבר התכנים שאתם משווקים, מספקים או מציעים


איך לבצע הדפסה על קנבס?

אתרי אינטרנט ייעודיים מציעים כיום מערכות שמאפשרות להפיק בקלות ומהירות את התמונה שבחרתם. כל מי שיש לו נגישות למחשב והיכרות בסיסית ביותר עם תפעולו יוכל למצוא אתר הדפסות, ובו הצעות לדגמים או לחלופין להשתמש בקובץ משלו, לבחור גודל, סוג גימור ואפקטים שונים של הבד ולהזמין הדפסה על קנבס שתגיע אליו במהירות באמצעות שליח או איסוף עצמי.


 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ