לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ערבי שירה בציבור בצפון

ערבי שירה בציבור בצפון עם איתי פלאות, ערב שירה וזמר בטבעון

ד"ר איתי פלאות מציע מגוון פעילויות העשרה ופנאי יוצאות דופן ואיכותיות במיוחד למבוגרים  בדגש על ערבי שירה בציבור ועל טיולים מזמרים אותם הוא מנחה ואשר כוללים מסעות בעקבות משוררים המשלבים גם הם שירה בקבוצה.

מזה למעלה מעשרים וחמש שנים מנחה ד"ר איתי פלאות אירועי וערבי זמר ושירה בציבור בארץ ובעולם.

בכל הפעילויות מודגשת שמירה מדוקדקת על רמה תרבותית גבוהה והגשה אינטיליגנטית ללא פשרות, תוך השקעה בהתאמה של הפעילויות לקהל היעד, לצרכיו ואופיו הייחודיים.

ד"ר איתי פלאות הוא מרצה בעל ניסיון רב המעבירבהרצאות מרתקות במסגרות שונות  לוועדי עובדים, בחוגי בית, בכנסים וכדומה. בנוסף, ד"ר פלאות הוא גם מורה דרך מורשה  מטעם משרד התיירות ועוסק באופן שוטף בהדרכת טיולים מזמרים ובהדרכת תיירים מהארץ ומחו"ל.  (הרצאות גם באנגלית)

את השכלתו הרחבה בתחום המוזיקה והזמר העברי רכש איתי מאז ילדותו באופן עצמאי והוא נחשב כיום כאחד המומחים בתחום ואף .מנהל אתר באינטרנט שכותרתו "סיפורו של שיר". איתי פלאות הינו בעל תעודת הוראה ותעודת מורה דרך

ערבי שירה בציבור עם איתי פלאות

ניתן להזמין מגוון פעילויות מתחום הזמר העברי, שירה בציבור לפי נושאים או זמרים ספציפיים לבחירת הלקוחות, טיולים מזמרים והפקת עצרות וטקסי זיכרון. 

לאתר של איתי פלאות  הנחיית ערבי שירה בציבור

ניתן להזמין ערב בנושא ספציפי כדוגמת ערב שירי אהוד מנור, ערב שירי נתן אלתרמן, ערב שירי נעמי שמר וכך הלאה.. 

ליצירת קשר:  עם איתי התקשרו 052-2971119

איתי פלאות שירה בציבור טבעון

 

שירי זמר עברי  – שרים בצוותא

לשירים העבריים מקום מיוחד בליבם של רבים, והם מהדהדים את המורשת התרבותית העשירה של ישראל. שירים אלה מתמצתים את מהותה של השפה העברית ומשקפים את הסיפורים, המסורת והערכים של עם ישראל. הצטרפות לערב השירה הפומבי שלנו תהיה לא רק הזדמנות ליהנות מהמנגינות והמקצבים של השירים העבריים, אלא גם הזדמנות לטבול את עצמכם בתרבות הישראלית התוססת.

מה שמייחד את האירוע שלנו הוא ההשתתפות הפעילה של הקהל. אתם לא תהיו רק צופים; אתה תהיה חלק מהמסע המוסיקלי. בין אם אתה זמר מנוסה או סתם מישהו שאוהב לשיר במקלחת, האירוע הזה מקבל בברכה אנשים מכל יכולות השירה. זה לא להכות את התו המושלם; זה להתאחד כקהילה ולחוות את חדוות המוזיקה.

בלב האירוע עומד איתי פלאות , מוסיקאי מיומן שינחה את הקהל לאורך כל הערב. המומחיות שלו מבטיחה שכולם ירגישו בנוח ובטוחים לשיר יחד. תפקידו של המנחה אינו רק להוביל את השירים; מדובר ביצירת אווירה מכילה והרמונית שבה כולם יכולים להרגיש את כוחה של המוזיקה.

ההצטרפות לערב בהנחיית איתי פלאות היא הזדמנות להתחבר עם חובבי מוזיקה אחרים, לבנות מערכות יחסים חדשות וליצור זיכרונות מתמשכים. אנו מזמינים אתכם לחבק את שמחת השירים העבריים ולהיות חלק מהערב הבלתי נשכח הזה. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את כוחה של המוזיקה ואת החום של הקהילה. הזמינו מקום עוד היום והתכוננו ללילה מלא מנגינות יפות, שירה מכל הלב ותחושת ביחד שרק מוזיקה יכולה להביא.

ליצירת קשר:  עם איתי התקשרו 052-2971119

 

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ