לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

משאבות מים עבור כיבוי אש בבניינים

 

אין צורך להכביר במילים אודות החשיבות של המים עבור גוף האדם. לאורך כל ההיסטוריה ניתן להבחין שבני האדם נהגו להתיישב באזורים הנמצאים בסמוך למקורות מים מתוקים. כראייה לכך ניתן להביא לדוגמא את הערים הגדולות בעולם, אשר ברובן נמצאות בסמיכות למקור כלשהו של מים. אולם מעבר לקרבה למקורות מים, ישנו צורך גם לדאוג לשימוש פשוט ונוח בהם. ובדיוק כאן נכנסות לתמונה, משאבות מים, שמיועדות עבור העברה של מים מנקודה את לשנייה.

מערכות כיבוי אש נפוצות

עיקרון זה הוא עקרון המפתח שעומד בבסיס כל תשתית של מערכות המים השונות, לרבות מערכות קטנות וגדולות. אלו מופעלות על ידי משאבות המים, המצויות כמעט בכל מקום מסביבנו. כיום מרבית השיטות האפקטיביות לכיבוי אש מבוססות בעיקרן על שימוש במים. כך למשל מערכת כיבוי אש נפוצה במיוחד מבוססת על ספרינקלים שמהווים מעין זרנוקים של מים. ישנם המון מבנים דוגמת משרדים, בהן מותקנות מערכות לכיבוי אש מהסוג הזה, על מנת להתמודד עם שעות חירום המלוות בהתפרצות של שריפה.

בדיקת צנרת לאופיין רשת מים - חגי אביתר מערכות מיגון אש בע"מ

מערכות ספרינקלים לכיבוי אש המבוססות על משאבות מים

מערכת הספרינקלים עובדת באופן אוטומטי בזמן של שריפות או בשעה בה הטמפרטורות עולות בצורה דרסטית. נתון זה הופך אותה למערכת מאד יעילה במיוחד בשעות הלילה, בהן אין איש בנמצא שיוכל להודיע לצוותי כיבוי האש על השריפה. פעולתה של מערכת הספרינקלים מתחילה עם פעולתן של משאבות מים שנמצאות בתוכה. התפקיד של משאבות אלו הינו להזרים מים לשאר המערכת במטרה להבטיח את כיבויה של האש.

ליצרית קשר עם חברת חגי אביתר מערכות כיבוי אש התקשרו עכשיו: 04-9536104

או באתר http://www.evyatarsystems.com

מגוון רחב של שימושים

בעקבות זאת, יש לוודא ראשית שמשאבות המים במערכת הספרינקלים עובדות כראוי על מנת לוודא שהמערכת בכלל תקינה. היעדר תקינות של משאבות המים, לא יאפשר למערכת הספרינקלים לפעול כראוי בשעות חירום. מעבר לכך, ניתן עוד למנות קשת מאד רחבה של תפקידים, עליהם אחראיות משאבות מים. באופן כללי כל תעשייה כיום שעושה שימוש במים, עושה גם שימוש במשאבות מים.

לדוגמא, מערכות שנדרשות לקירור על ידי מים, מבוססות על משאבות המים, שתפקידן להעביר למכלי הקירור את המים החמים, ואת המים הקרים לאזורים שנדרשים לקירור.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ