לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

עיצוב גינות יוקרה על ידי אדריכל נוף

 

מה יצמח בגינה?  אפשרי נוי, אפשרי פרי

עיצוב גינהיש אין ספור אפשרויות עיצוב לגינות מרהיבות. בין האפשרויות השונות ניתן לציין את הגינות שמשמשות לנוי בלבד לצד הגינות שכוללות גם עץ פרי או כמה עצי פרי. ישנם כאלה שאוהבים להשקיע לא רק בחזות של הגינה אלא רוצים לשלב גם תבלינים שמתאימים לבישול או צמחים שמפיקים ריח ניחוח נעים.

אדריכל נוף יוכל לתכנן גינה נהדרת, על בסיס מגוון רחב של אלמנטים. דשא ופרחים, עצים וגדר חיה, תאורת גינה מושלמת ושבילי מעבר המשתלבים בצורה מיטבית.
אם תמיד רציתם גינה אבל גם יותר מאשר פיסת דשא חסרת ייחוד, אדריכל נוף מוסמך יגשים לכם גינה פיקס, ממש מהאגדות.

מערכת השקיה חסכונית וטובה משדרגת את הצמחיה בגינה

יש עוד מגוון אלמנטים שאפשר להכניס לגינה מרהיבה.
פרגולה ופסלים, מזרקות ומפלים מרהיבים. אך ללא ספק, אפשר ומומלץ לחשוב גם על פתרון השקיה מנצח.
מערכת השקיה טובה יכולה להבטיח כמה וכמה יתרונות חשובים. היא יכולה למשל לחסוך הרבה כסף בהוצאות המים. היא יכולה גם לחסוך הרבה טרחה, כך שלא תצטרכו לבצע השקיה ידנית מפרכת.

השקיה נאותה תבטיח את שלמות הגינה לאורך זמן והרבה יותר כדאי לתכנן זאת מראש. הוספת מערכת השקיה לגינה קיימת זה בהחלט אפשרי, אבל תכנון מראש חוסך הרבה. חוסך כסף וזמן, טרחה ושינוים שלאחר מעשה.

שילוב של שלמות מטופחת בגינה שלכם

עיצוב גינות על ידי אדריכל נוף לוקח בחשבון כמה וכמה דגשים.
כמובן, התכלית של הגינה ומטרתה נלקחות בחשבון, אך גם ההעדפות של בעלי הבית או בעלי המבנה שלצידו מתכננים להקים גינה.
גודל השטח מהווה עניין חשוב כמובן ולא פחות מכך, האיזון. גינה במיטבה תהיה גינה מאוזנת. היא יכולה להיות גם יפה וגם מלאת צבע. היא יכולה להעניק שלווה וגם לאפשר לכם לארח מסיבות או אורחים בדרך הנעימה לכם. יש שיעדיפו גינה על בסיס צמחיה נמוכה. לפעמים רוצים לשלב צמחיה מטפסת ועצי פרי או נוי גם יחד. ניתן להקים גינות מרוצפות בחלקן ואפשר גם לשקם גינות ישנות, ולהפוך אותן ליצירת מופת כלילת השלמות.

 

אדריכלות נוף ועיצוב גינות בקרית טבעון

גינה מעוצבת טבעוןיש לכם בית וחסרה לכם גינה? יש לכם גינה אבל היא צריכה שיקום? כעת חשוב כי הגינה שלכם, בין אם היא דורשת תהליך שיקום גינה או בין אם היא חדשה לגמרי, תתוכנן ותוקם בהתאמה סגנונית לבית שלכם ותשתלב איתו לכדי שלמות מטופחת.  אנו ממליצים לכעל אלעד ורדי – מעצב גינות מקצועי ומומחה בתכנון גינות ונוף.  התקשרו אליו ולא תצטערו: 0505707632

המלצה על עיצוב גינות בקרית טבעון

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ