לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ניקוי שטיחים וריפודים קרית טבעון

ניקוי שטיחים וריפודים בבתים ובמשרדים – קרית טבעון והסביבה

התחום של ניקוי שטיחים וריפודים מתחלק לשניים – ניקוי ביתי וניקוי מקצועי. ישנם פעמים שבהם ניקוי של שטיח או של ספה ורהיטים אחרים יכול להתבצע בבית, תוך שימוש באמצעים ובחומרי ניקוי שרוכשים בחנויות.

אבל מצד שני, ישנם מקרים שבהם ניקוי ללא פניה לאנשי מקצוע יכולה לגרום להרבה יותר נזק מאשר תועלת. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ועם חברות המתמחות במתן שירותי ניקיון מתאימים.

טלפוןלהזמנת ניקוי: 1-700-70-10-50

 

ניקוי ביתי רגיל

כדי לשמור על השטחים במצב טוב, וכדי לתת לבית או לעסק מראה מכובד, חשוב לנקות את ריפודי הריהוט ואת השטיחים מעת לעת. הניקוי, שנעשה באמצעות שואב אבק, מטליות לחות, וחומרי ניקוי שונים, צריך להיעשות בעדינות ותוך שימת לב לשינויים במרקם או בצבע.

חשוב לציין שגם מי שמקפיד על ניקוי בקביעות, צריך להיעזר מידי פעם בשירותים של ניקוי מקצועי, אם ברצונו לקבל את התוצאות הטובות ביותר. ישנם כתמי לכלוך קשים שאינם יכולים להיות מוסרים באמצעים רגילים ובניקוי ביתי. יתר על כן, ישנם מקרים שבהם סוג הריפוד והרהיט, או טיב השטיח וחומרי הגלם מהם הוא עשוי, מחייבים טיפול יסודי ורציני במיוחד. הדבר נכון למשל במקרה של ריהוט יוקרתי, ובמקרה של שטיחים ייחודיים, מהם גם עתיקים.

ניקוי מקצועי  – משרדים ובתים

למרות שישנן חברות שמתמחות בניקוי של שטיחים ושל ריפודים שונים, כדאי לחלק את הנושא לשניים.

  • ניקוי שטיחים מקצועי – כאשר מדובר על חברות ניקוי מקצועיות, הרי שחשוב לוודא שהן בעלות הניסיון הנדרש. חברה רצינית מקפידה לבצע אבחון מדויק של השטיח לפני תחילת הניקוי. מצבו של השטיח, גילו, החומר ממנו הוא ארוג, המרקם שלו, ומצב הסיבים, ישפיעו על בחירת הטכניקה של הניקוי. לעיתים יעשה שימוש בניקוי ממוכן, לעיתים הניקוי יהיה רטוב ולעיתים דווקא יבש.
  • ניקוי ריפודים מקצועי – ניקוי ריפודים מקצועי תלוי גם הוא בסוג הרהיט והריפוד, וכן בסוג הלכלוך והכתמים. במקרה של רהיטי עור, למשל, תהליך הניקוי יכלול לא פעם גם את חידוש מראה העור, מלבד הסרת כתמים ולכלוך. במקרה שמדובר בניקוי של ריפודי בד, זמש, קטיפה או ריפוד סינטטי, גם כאן צורת הניקוי תתבסס על חומר הגלם ממנו יוצר הריפוד, ממצבו, ומסוג הכתמים. ראוי לציין שהניקוי נועד להתמודד לא רק עם לכלוך שניתן לראות בעין. חשוב לא פחות לסלק גורמים כמו קרדית האבק אשר פוגעים בריאות ובמערכת הנשימה.

:ליצירת קשר עם חברת מעיין ניקוי שטיחים

טלפון :1-700-70-10-50

ניקוי ריפודי ספות – החשיבות של ניקוי ריפוד הספה

ניקוי הספה שלכם הוא דבר חשוב מאין כמותו, לא רק מבחינה אסתטית. ישנם עוד אלמנטים חשובים שמגיעים עם ניקוי זה, לדוגמת שימור הספה והריפוד שלה או איתור פגיעות נסתרות בגוף הספה, דבר שיכול להציל את הספה שלכם ולחסוך לכם כסף רב.

שימור הספה – הצטברות של לכלוך לאורך זמן יוצרת רבדים שלו, אשר גורמים לחדירה של הלכלוך, כולל הצטברויות שומניות, בשכבות עמוקות של חומר הריפוד. תופעה זו מאיצה את הזדקנות החומר, והיא התופעה העומדת לעיתים קרובות בבסיס התכלות חומרי הריפוד, ויצירה של בלאי מוקדם וקרעים בספה.

 

כדאי לנקות את השטיח בשיטתיות ובקביעות

אתם עלולים לשאול את עצמכם למה בכלל צריך לנקות שטיח? ניתן אולי לקראת פסח בעקבות צו הבורא (או צו הלכלוך) לעשות לו ניקוי יסודי וזהו. האמת שהימנעות מניקוי שיטתי ומסודר של השטיח עלול לגרום לשחיקת השטיח. כמו כן, עד פסח בינתיים (במיוחד כאשר רוחות נושבות) הרוח בבית מפזרת את הלכלוך, הלכוד בין סיבי השטיח, בחלל הבית.ניקוי שטיחים בצפון או בטבעון עושים עם חברת מעיין ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים טבעון – חברת ניקוי ריפודים  התקשרו עכשיו 1-700-70-10-50

להלן טיפים לניקוי השטיח שלכם

  1. ניקוי שטיחים – כמה שפחות מים

שימוש מוגזם במים בעת ניקוי עלול לגרום לנזק קשה לשטיח. כאשר יותר מידי מים מלחלחים את השטיח, מומלץ לבצע מייד  ייבוש יסודי.

2. ניקוי שטיחים תוך שימוש עם חומרים טבעיים
לא  כדאי לשלם עבור  כימיקלים שלא עושים טוב לשטיח שלכם ובטח לא טוב לבריאות ולעתים גם לכיס. לכן כדאי לשקול שימוש במיץ לימון, בחומץ, סבון ואפילו אבקת כביסה.

3. ניקוי השטיח כאשר ישנו בעל חיים בבית

בעלי חיים מגבירים את הלכלוך בבית במידה די רבה. לכן מומלץ לכל מי שמחזיק בעלי חיים לנקות את השטיח בתדירות גבוהה במיוחד. כאשר חיית מחמד מטילה את מימיה ועושה צרכים  על השטיח צריך כמה שיותר מהר לנקות, אחרת החומציות עלולה להרוס חלק מסיבי השטיח.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ