לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

לימודי עיצוב גרפי בצפון

אנשים רבים מחפשים את האפשרות לעבוד בתחום שגורם להם לאושר ולסיפוק. כיום הדבר חשוב במיוחד ורבים מחפשים את ההזדמנויות להתפרנס ממקצוע בעל אופי יצירתי. אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא לימודי עיצוב גרפי, המאפשרים לבוגריהם להפוך לאנשים המתפרנסים מתחום שיש בו הרבה יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. כמו כן, מדובר במקצוע דינמי מאוד הדורש למידה עצמית קבועה גם לאחר סיום הלימודים, לרבות מעקב אחרי ההתפתחויות השונות בשווקים הנעזרים בשירותי עיצוב גרפי.

מה לומדים במסגרת לימודי עיצוב גרפי?

עיצוב גרפי כבר מזמן איננו מתמצה ביצירת שילוב בין טקסט כתוב לאמצעים חזותיים נוספים בעולם התקשורת המודפסת. הוא נכנס זה מכבר לעולם המקוון ומאז ומתמיד היה חלק בלתי נפרד מעולם המיתוג והפרסום. במילים אחרות, מדובר ביכולת לשלב בין אלמנטים גרפיים שהם אותיות, מילים, מספרים ותמונות שונות וליצור שלם הגדול מסכום חלקיו. בעולם המודרני, כאמור, חלק משמעותי של העבודה עבר גם לאינטרנט, שם יש לעצב באנרים, תמונות לרשתות החברתיות ולאתרים וכיוצא באלה, אך חשוב גם לדעת את המיומנויות הנדרשות לעיצוב לדפוס.

התוכנות הנלמדות לעיצוב הגרפי

:על מנת להכיר היטב את עבודת העיצוב הגרפי, נדרשת שליטה מלאה בתוכנות העיצוב, כאשר הנפוצות ביותר בשוק הן:
פוטושופ, אילוסטרייטור או אינדיזיין – כל התוכנות הללו מפותחות על ידי חברת אדובי הידועה.
השליטה בתוכנות אלו מאפשרת ליצור פתרונות עיצוביים. בנוסף, הלימודים כוללים פיתוח של היכולות הוויזואליות והיצירתיות, עבודה על משימות ספציפיות כגון עיצוב לוגו, עיצובי פלאיירים, כרטיסי ביקור ושאר מוצרים חיוניים בתחום. אחת המטרות החשובות ביותר בלימודים היא לגבש תיק עבודות התחלתי על מנת להתחיל לחפש עבודות ופרויקטים לאחר סיום הלימודים.

במה עובדים לאחר סיום הלימודים?

לימודי עיצוב גרפי הם לימודים פרקטיים המאפשרים כניסה מהירה יחסית לשוק העבודה.
האפשרויות העומדות לרשות בוגרי הלימודים הן עבודה במסגרת משרדי פרסום שונים, במשרדים העוסקים בעיצוב ובמיתוג, בחברות פיתוח אינטרנט וכדומה.
בנוסף, המעצבים יכולים לעבוד בתור פרילנסרים ולבצע פרויקטים נפרדים באופן אישי וישירות עבור הלקוחות, שעשויים להיות אנשים פרטיים (עיצוב הזמנות לחתונה, למשל) עסקים קטנים (עיצוב פלאיירים פרסומיים) ואפילו חברות גדולות ביותר, שלפעמים מחפשות לעשות מיקור חוץ לפרויקטים נקודתיים במקום להעסיק אדם במשרה מלאה. כאשר מדובר בתחום שאתם באמת אוהבים, הלימודים האלה יהוו הזדמנות למצוא מימוש עצמי בעולם התעסוקתי הלא פשוט שבו אנו חיים כיום.

בצפון הארץ ניתן להשתלב במקומות עבודה רבים בעיקר בחיפה אך גם באזורי תעשייה כמו פארק בר לב, אזור תעשייה יקנעם ואזור תעשייה ציפורי  ומכללת תילתן – לימודי עיצוב בחיפה ובצפון

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ