לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

פיינטבול במתחם חוויה בגלבוע

פיינטבול חוויה בגלבוע

משחקי פיינטבול, אטרקציות, פעילות אקסטרים  ואירועים למרגלות הגלבוע

פיינטבול חוויה בגלבוע – מתחם הפיינטבול והאקסטרים הגדול והמתקדם ביותר בישראל.

מתחם פיינטבול חוויה בגלבוע ממוקם בחוות טפת הפסטרולית, סמוך לישוב נורית ומשקיף על נופם עוצר הנשימה של עמק יזרעאל והגלבוע.

במקום ניתן למצוא מגוון פעילויות ובהן:

פיינטבול – גולת הכותרת של המקום. משחק פיינטבול אקסטרימי, המצריך מהמשתתפים בניית אסטרטגיה, פיתוח שיטות תקשורת, שיתוף פעולה בצוות, פעילות גופנית ושמירה על כללים וחוקי. הציוד במתחם, החל מרובי הפיינטבול ועד למיגון ולאביזרים, הינו החדיש והמתקדם ביותר בארץ.

מעל הכל – מתקיימת הקפדה חסרת פשרות בכל הקשור לבטיחות המשתתפים ואורחי המקום.

מטווחים – מי הצלף הטוב ביותר בחבורה? מטווחים ברובי צבע ובחץ וקשת למטרות. פעילות זו מתאימה לכל המשתתפים מגיל 5 ומעלה.

סנפלינג – גלישה וטיפוס בעזרת חבלים וציוד מיוחד ובליווי מדריכים מקצועים מנוסים, על צוקי הרי הגלבוע המשקיפים לנוף עמק חרוד שמתחת.

ניתן לקיים במקום גם אירועים פרטיים למרגלות הגלבוע:

ימי גיבוש: אף פעם לא מאוחר מדי או מוקדם מדי לגבש צוות, בין אם זה צוות עובדים או מנהלים, אנשי מכירות או פועלים, כי צוות מגובש שווה יותר מסכום חלקיו! בפיינטבול חוויה בגלבוע מוצעות פעילויות גיבוש שונות, בדגש על פעילויות אתגריות, אזור מסודר למנוחה ולארוחה משותפת, לסדנאות, הרצאות ועוד, שיעזרו לכם לשמן את הגלגלים כדי להניע את העסק או הארגון טוב הרבה יותר.

ימי כיף: כדי לפנות מקום לאנרגיה חדשה להכנס צריך לשבור קודם את השגרה. בפיינטבול חוויה בגלבוע מתקיימים ימי כיף מיועדים לקבוצות, לעסקים ולארגונים, הכוללים פעילויות שונות בהתאמה לקבוצה, סדנאות, ארוחה מסודרת והפקת אירועים במקום מסודר עם כל מה שצריך.

סדנאות ODT: גם מנהיגים מלידה צריכים אימון, וגם הם צריכים לגלות ולהתגלות. במסגרת סדנאות ODT מתקיימת פעילות מודרכת לפיתוח מנהיגות וכישורי ניהול, שיתוף פעולה בצוות, לקיחת אחריות ועוד. הפעילות מיועדת ומומלצת במיוחד למגזרים הפרטי, העסקי והחינוכי.

מסיבות פרטיות – כמו למשל:

    • מסיבות ימי הולדת לכל גיל
    • מסיבות רווקים או רווקות
    • מסיבות גיוס
    • וכל שמחה אחרת שתאתגרו אותנו בה!

אירועים אלו מתקיימים במתחם מסודר, מאובזר ומרוהט המתאים בדיוק לצרכי האירוע שלכם, יכולים להיות מלווים במספר פעילויות לבחירתכם, בהתאם לרצון וצרכי בעלי השמחה ואורחיהם.

בואו לבלות באווירה אחרת שתשאיר לכם חיוך גדול על הפנים וטעם של עוד.

צוות פיינטבול חוויה בגלבוע  https://www.paintballg.co.il

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ