לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

מה כולל ביטוח דירה?

 

ביטוח דירה – מהו כולל בדיוק

כל אדם הקונה דירה חדשה, בין אם ישירות מהקבלן ובין אם מיד שנייה כדאי ורצוי שירכוש גם ביטוח דירה. למעשה, במידה ותרכשו דירה באמצעות משכנתא מהבנק, תחויבו במקביל להציג קבלות על רכישת פוליסת ביטוח דירה בתור עירבון לבנק לגבי כל נזק פוטנציאלי אשר יכול לפגוע בה ולהוריד את ערכה, אך אם בידכם דירה שאינה ממושכנת, אתם חשופים להפסדים כלכליים משמעותיים במקרה של נזקים בלתי צפויים.

 

 

כל כך הרבה משאבים כלכליים מנותבים לכיוון רכישת דירה החיפוש אחריה ומציאת המימון המתאים ועוד. אין זה משנה אם מדובר בדירה להשקעה או למגורים – מדובר באלמנט שערכו עולה ולו חשיבות עצומה לבעליו ועל כן ראוי לבטחו בצורה הראויה. ביטוח דירה וכן גם מתחלקים ל- 3 תתי ביטוחים באופן הבא :

  • ביטוח תכולה – במידה ויפרצו לביתכם ויילקחו חפצים יקרי ערך תמיד תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את הפיצוי ההולם אשר שווה ערך לציוד שנגנב.
  • ביטוח מבנה – ביטוח זה כולל את מבנה הדירה כולה וכל חלק אחר אשר מחובר אליו בדרך קבע. במידה והדירה תינזק מכל סיבה שהיא, תפוצו על ערך הנזק ו/או על ירידת הערך הצפויה וכך לא תפגעו. כך למשל, פיצוצי צנרת, פגיעה בדוד שמש, במשקופים ועד לרמה של ארונות המטבח והשטיחים מקיר לקיר כל אלה במידה וייפגעו במקרי שריפה, שיטפון, פיצוץ בלון גז, חבלה בזדון, מכת ברק וכו' יתוקנו במימון חברת הביטוח אם ברשותכם ביטוח דירה.
  • ביטוח צד ג' – אורח (מוזמן או לא) אשר ייפצע בביתכם עלול תמיד לתבוע אתכם בתביעות המאופיינות בסכומי פיצויים גבוהים. כמו כן, כיצד תפצו את בעלי הדירות הסמוכות לשלכם במידה ושריפה שפרצה מדירתכם תפגע בדירותיהם? ביטוח דירה צד ג' מגן עליכם בפני מקרים מעין אלה.

 

אז נכון שדירות ובתים פרטיים הם אינם כלי רכב אשר נעים במרחב ועלולים להיפגע באופן תדיר. אך כאשר כל כך הרבה הושקע, הכדאיות הכלכלית שבחסיכת הפרמיה הביטוחית אינה עומדת באותו קו עם הנזקים הכספיים הפוטנציאליים. לכן, משכנתא או לא, ביטוח דירה הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו.

 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ