לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

איך קובעים את עלות הדירה או הבית

קביעת עלות הנכס בטרם היציאה למכירת דירתך הינה פעולה חשובה מאוד,

השיטה של קביעת עלות הנכס  באוויר על סמך שמועות ופרשנויות הינה די נפוצה ועלולה להוביל אתכם לתמחור שגוי של דירתכם, הדבר יוביל לכך שתפספסו קונים טובים שיציעו לכם הצעות מעולות בתחילת המכירה מתוך חוסר הביטחון בעלות הנכס  שקבעתם, עד שתבינו מתגובות הקונים את העלות הנכס  האפשרי לדירתכם יתארך תהליך המכירה תוך שהוא גובה הפרעות ואי נוחות רבה אשר היו יכולים להיחסך לכם.

קיימים שמאים מצוינים, מתווכים מקצועיים ומנוסים, ושאר מומחים שבאמת יכולים לסייע בידכם לקבוע עלות הנכס , אך בנוסף לכל אלו הצטרף לאחרונה הכלי הכי אמיתי לקביעת עלות הנכס – מערכת מידע נדל"ן באתר מיסוי מקרקעין, המערכת מרכזת את כל דיווחי העסקאות שהתבצעו בעשור האחרון, לא מדובר בהערכות או בסיפורים, כל עסקה שמתבצעת במדינתנו מדווחת לרשויות המס, רק שעכשיו האינפורמציה פתוחה לציבור.

בכמה השכן שלך מכר? בכמה קנה לפני כמה שנים זה שאתה רוצה לקנות ממנו? אל תאמין לסיפורים, כנס למערכת ודע בדיוק את התשובה ולא על פי פרסומי המודעות באתר יד שתיים, עלות הנכס  שבסוף מוכרים נמוך פעמים רבות באופן ניכר מעלות הנכס  שפורסם.

בעזרת המערכת תוכל לעשות ממוצע עלות העסקאות שבוצעו ברחוב שלך בבניין שלך ובסביבה כולה ולקבוע עלות הנכס  נכון לבית, כזה שיוביל אותך למכירה מהירה, יעילה ומוצלחת כי ידעת לבדוק ולתת מחיר שיפגוש בדיוק את ביקושי השוק.

נציגי חברתנו כאן במידה ואינך מצליח להשתמש במערכת לטובת קביעת עלות דירתך.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ