לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

התקנת מערכות מיזוג

קשה למצוא אנשים שיכולים לשרוד את הקיץ הישראלי ללא מזגן. עם זאת, ההיבט הכספי של שימוש זה עלול להפוך את כל התמונה לכדאית הרבה פחות: כך, השימוש הגובר במזגן בחודשים החמים בישראל,, מייקר את חשבון החשמל בעשרות מונים, ואף עלול לפגוע בסביבה.

כדי למנוע מצבים מסוג זה, פותחו עם הזמן מערכות מיזוג אוויר מסוג חסכוני ויעיל במיוחד, והוא אינוורטר.

קווים לדמותן של מערכות המיזוג אינוורטר

בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נפל דבר בעולם מיזוג האוויר. ביפן יוצר המזגן הראשון  בטכנולוגיית האינוורטר, שהפכה מאז לנפוצה ביותר. החידוש במזגנים מסוג זה הוא בשיטת העבודה שלהם: מזגנים "מסורתיים", על מנת להביא לייצוב טמפרטורה, נוהגים לכבות ולהפעיל לסירוגין את המפוח שלהם. בטכנולוגיית האינוורטר, קצב העבודה הוא שמשתנה. במילים אחרות: המזגן "יעבוד" עד אשר החדר יגיע לטמפרטורה הרצויה שלו, ואז יקטין את תפוקת העבודה שלו.

מהן התוצאות של כך? פשוט מאד. ברמה הכללית, תיווצר אחידות בטמפרטורת החדר, והמזגן יידע להתאים את פעולתו לטמפרטורה המאפיינת את החלל. כאשר נדרש חימום ברמה של 1 כוח סוס, למשל, הוא יעשה זאת- אפילו אם תפוקתו המקסימלית היא 5 כוח סוס. כמו כן, עקב הפעילות הרציפה של המנוע, הוא נשמר לאורך זמן.

חברת אקלים ליין מתמחה בהתקנת מעקרכות מיזוג אוורי למבני ציבור, בניינים משותפים, בתי חולים מוסדות ומסעדות

ניקוי וחיטוי תעלות מיזוג אינוורטר

חברתנו מספקת גם שרותים של ניקוי וחיטוי תעלות מיזוג אוויר ושירות לטיפול ב וניקוי מערכות מיזוג אוויר בתעשייה

לקיראה על ניקוי תעלות מיזוג ליחצו כאן

 

מזגן אינוורטר –  ההשלכות על הכיס ועל הסביבה

מבחינת הצרכן הממוצע, ברורים היתרונות של מזגני האינוורטר. מיותר לציין שכל חיסכון באנרגיה בא לידי ביטוי גם בהוצאות הנדרשות על חשמל. למעשה, הנתונים מראים שמזגני אינוורטר עשויים להיות חסכוניים בעשרות אחוזים מאלה המבוססים על טכנולוגיה אחרת. המשמעות של כך היא חיסכון אפשרי של אלפי שקלים מדי שנה.

אין להוציא מהמשוואה גם את השמירה על איכות הסביבה. כולנו שומעים בחדשות על הצורך שלנו לצמצם את השימוש במזגנים, אשר גוזלים אנרגיה רבה, ומשחררים את כל אותם גזים המזהמים את הסביבה כולה. באמצעות מזגני אינוורטר, כל אלה יפתחו.

איך עושים זאת נכון?

מיותר אולי לציין כי מזגני אינוורטר, "הדור השלישי של המזגנים", יהיו יקרים מעט יותר מהדגמים הבסיסיים יותר, וכך גם עלות התקנתם. אבל, וזה אבל גדול מאד, לאורך זמן רכישתם הופכת למשתלמת יותר, ולו מכיוון החיסכון האדיר באנרגיה שהזכרנו מעלה.

כאשר בוחרים מזגן, רצוי לבחון את המפרט שלו היטב, ולנסות להתאים אותו לתנאי הסביבה: צריך לשאול האם מעוניינים במזגן מרכזי או מפוצל, מהי רמת היעילות האנרגטית הנדרשת ממנו וכן הלאה. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע לפני ההחלטה החשובה הזו.

חברת אקלים ליין מתקינה מערכות מיזוג אוויר למוסדות ועסקים. מזגני אינוורטר, פק'ג ועוד

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ