לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

שיעורי יוגה בתל אביב והמרכז

שיעורי יוגה בגושן דן, תל אביב והמרכז

מאז תחילת שנות האלפיים זכתה היוגה להתפתחות מהירה בעולם המערבי ובישראל בפרט. כיום במקומות רבים בארץ מתגוררים מורים ליוגה, מוקמים מרכזים ונערכים שיעורים על בסיס יומיומי, והדברים נכונים גם לגבי תל אביב. בעיר הגדולה ניתן למצוא עשרות רבות של מרכזים ומורים המעבירים שיטות שונות, ולפני שבוחרים את המקום המתאים לכם כדאי לדעת מספר פרטים בסיסיים.

למה תורמת היוגה

שיעורי יוגה בתל אביב מהווים הזדמנות מצוינת לשפר את היכולות הפיזיות והמנטאליות כאחת. אמנם, בכל שיטה מושמים דגשים שונים, אך באופן כללי תורמת היוגה למגוון רחב של תחומים בריאותיים. דוגמא בולטת לכך היא מחקרים שמצאו כי תרגול יוגה מחזק את המערכת החיסונית ומשפר את תגובתה למחלות, בנוסף על הפחתה משמעותית של רמות הלחץ ועידוד רגיעה בחיי היומיום. כמו כן, היוגה מחזקת ומגמישה את שרירי הגוף, מנקה רעלנים המצטברים בדם ובתאים, משפרת את תפקודה של מערכת העיכול ואפילו מסייעת לאסתמה. מן הפן הנפשי, נמצאו יתרונות ליוגה מבחינת שיפור מצב הרוח, יכולת הריכוז, הפחתת דיכאון, וכן החיבור אל הגוף וחיזוק הביטחון העצמי.

אילו שיטות קיימות

כאמור, ישנן לא מעט שיטות של יוגה, ובתל אביב תוכלו למצוא מרכזים המציעים מגוון אפשרויות. על השיטות הנפוצות ביותר בישראל נמנות האטה יוגה, בה מושם הדגש על משמעת גופנית והתמקדות בנשימה, וכן אשטנגה יוגה שהינה דינאמית ומבוססת על סדרות של תנוחות עם קצב תרגול מהיר. שיטות מוכרת נוספות במחוזותינו הן איינגר יוגה בה מושם הדגש על דיוק בתנוחות והשתהות ארוכה בהן, וכן שיבננדה יוגה שהינה עדינה וממוקדת עם תרגילי נשימה ו- 12 תנוחות קבועות. מלבד זאת קיימות עוד שיטות רבות הנלמדות גם בתל אביב, ביניהן

 

ויניאסה, ויניוגה, ביקראם וקונדליני, עליהן ניתן לקבל מידע מפורט במרכזים השונים.

איך בוחרים מקום ליוגה בתל אביב

לאור ההיצע הנרחב עולה שאלת הבחירה במקום ובמורה המתאימים לכם, ולשם כך ניתן להפעיל מספר שיקולים בסיסיים:

  • המלצות – אם קיבלתם ממכרים או קולגות המלצות על מורה, הרי שזו בהחלט התחלה טובה.
  • מיקום וזמן – התמדה היא שם המשחק ביוגה, לכן עדיף לבחור מקום שאינו דורש מכם נסיעה ארוכה, ושעה שמסתדרת עם לוחות הזמנים שלכם בלי השתרכות בפקקים. בחירה לא טובה עלולה להפוך את ההגעה למטרד, להפחית את המוטיבציה ולהוביל לפרישה מוקדמת.
  • לברר פרטים – כדאי להיכנס לאתר האינטרנט של המורה או המכון, לעיין בחומרים לגבי שיטת היוגה המסוימת, להתרשם מהניסיון המקצועי ומההכשרה, וגם לראות תמונות של המקום.
  • שיעור ניסיון – הגיעו לשיעור ראשון שעל פי רוב ניתן בתשלום נמוך, ונסו לחוש האם המקום, שיטת ואופן הלימוד אכן לטעמכם. במידה שאינכם מסופקים, הגיעו לשיעור במקום אחר שעמד בקריטריונים הקודמים.
לאתר של סטודיו צ'אנדרה יוגה בתל אביב
chandra-yoga.com


קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ