לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

יקנעם – בתים למכירה, בתים ביקנעם

העיר יקנעם הפכה במרוצת העשור האחרון לאחד המקומות המבוקשים בארץ. יקנעם התמלאה באוכלוסיה צעירה אשר גרמה לפריחה ושגשוג בתחומי החינוך, בשטחים הציבוריים ובבניה צעירה וירוקה.
מרבית הבנייה והמכירה כיום היא באיזור יקנעם עילית. השכונות החדשות של יקנעם עילית קרובות לרמות מנשה הירוקות, לנחלי הסביבה, ולכבישים מרכזיים (וכביש שש החדש). כמו כן נבנו באיזור קניונים חדשים ומרכזי קניות, מרכז ספורט, פארקים וגני שעשועים ועוד. כל מה שמשפחה יכולה לרצות – תמצאו ביקנעם.
מחירי הדירות ומחירים של בתים למכירה אינם בשחקים ועדיין אפשר לקנות בית במחיר סביר. בסקר שנערך לאחרונה דורגה יקנעם כאחד מהמקומות עם רמת החיים המתפתחת ועולה  במהירות הגדולה ביותר, משנה לשנה. איכות החינוך, ריבוי המשפחות הצעירות, ומעבר של אוכלוסייה איכותית מהמרכז לצפון הארץ.
לכן  נבנים כעת ביקנעם פרוייקטים מדהימים על ידי חברות הבנייה המובילות בארץ. אז אם אתם מחפשים בתים ביקנעם האתר שלנו הוא המקום מספר אחד לעשות זאת.
למעוניינים להצטרף דווקא ליקנעם המושבה -גם שם יש מפעם לפעם בתים למכירה -אך כדאי להיות מאוד קשובים למתחדש במשרדי התיווך באיזור -מפני שבית ב-יקנעם המושבה הוא דבר הנחטף מהר.
פנו אלינו דרך הטופס שמשמאל אלינו ונסייע לכם למצוא דירה או בית למכירה ביקנעם והסביבה
קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ