לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ציוד כיבוי אש ביתי

החשיבות של ציוד כיבוי אש בכל בית ובניין

כל בית או בניין צריכים אמצעי כיבוי כגון  מטפים, גלאי עשן זרנוקים וברזי כיבוי שעברו בדיקה שנתית,אבל ייתכן שהציוד בבניין שלכם לא תקין או לוקה בחסר. גם בבית פרטי או יחידת דיור קטנה בטבעון, רצוי שיהיה מטף תקין  וגלאי עשן שעבר בדיקה.

מטף כיבוי אש ביתי

מטפים לבתים מגיעים ב2 גדלים. 3 ו 6 ק"ג,והם ממולאים בגז (הלון או פחמן דו חמצני),או באבקה שהיא חומר עכב בעירה. ישנם גם מטפי קצף אבל הם פחות מומלצים לשימוש ביתי. מחיר מטף נע בין 200-300 ₪ לא כולל מע"מ. מטף ביתי תקני צריך להגיע עם ניצרה,שעון ופלומבה.השעון צריך להיות על ירוק,ובלי פלומבה המטף לא תקני לשימוש מפני שתיתכן דליפה. את המטף מפעילים באמצעות שחרור הנצרה,אם נעשה שימוש במטף חובה להחליפו,אם לא נעשה בו שימוש יש לדאוג שאיש מקצוע יבדוק אותו פעם בשנה. אם הכל תקין תתבקשו להחליף את

חומר המילוי אחרי 6 שנים שמדובר באבקה או אחרי 12 שנה שמדובר בגז. בבניין דירות חשוב שיהיו מטפים, גלגלונים,זרנוקים,מזנקים וברזי כיבוי. הגלגלון מאכלס צינור שמחובר למקור מים,הזרנוק מתחבר למזנק. כל הציוד הזה אמור להיות מאוחסן בארון כיבוי שיותקן ע"י איש מקצוע בעלות של 1500-2500 ₪. ארון זה חייב לעבור בדיקה שנתית בגלל בלאי וגנבות.בבניינים

גלאי עשן ושאר ציוד לגילוי וכיבוי אש לבית

ציוד כיבוי אש לביתהדבר המרכזי בציוד הביתי לכיבוי אש הינו גלאי עשן. מטרתו של גלאי העשן הינה לספק התראה בזמן. לא מדובר על אמצעי אוטומטי לכיבוי שריפות על ידי מים או אבקה. לכן, בהחלט ישנם כאלה הבוחרים לרכוש במקביל גם אמצעים נוספים כגון מטפה או ספרינלקרים (שמתאימים בעיקר למבנים גדולים). אמצעים אלו נועדו לכבות את השריפה אך אין לטעות. ההגנה הטובה ביותר בזמן אמת היא פשוט להתרחק מן המקום במהירות.

רכישת ציוד כיבוי מחברת בי סייף ציוד כיבוי אש

לאדם חסר ניסיון קשה להעריך את נקודת האל חזור, הנקודה שבה האש חזקה מכפי יכולתו להתמודד עימה. ידועים לא מעט מקרים עצובים שבהם אנשים שניסו להתמודד עם השריפה לבדם עשו טעות קריטית ולא התפנו בזמן או ביצעו צעד שגוי (כגון אי ניתוק מערכת החשמל). גם גלאי גז הינו אמצעי חשוב במניעת שריפות המתחילות כתוצאה מדליפת גז בבית וגורמות לנזק עצום.

לגלריית גלאי העשן באתר בי סייף ליחצו כאן

להזמנות התקשרו אל חברת בי סייף טלפון 1700-700-616

גלאי עשן לבית

גלאי עשן בבית לא מונע שרפות,אך מתריע בשלבים מוקדמים של התפשטות האש ומאפשר להימלט מסכנת חנק. גלאי פוטואלקטרי קונבנציונאלי הכולל מיקרו מעבד רב עצמה המפקח על כל מכלולי הגלאי ומבצע עיבודי אותות מתקדמים שמאפשרים גילוי אש מהיר ואמין ללא השפעות סביבה ולכלוך. תכונות אלו קיימות לרוב רק במערכות אנלוגיות מתקדמות ויקרות. גלאי עשן עצמאי חובה בכל בית,זה יכול להציל חיים,התקנה פשוטה ללא כל צורך בחשמלאי,לחצן טסט לבדיקת תקינות הגלאי והסוללה וכן התראה על סוללה חלשה.

לסיכום, על מנת להגן עלינו ועל היקרים לנו,חשוב מאוד להתגונן מכל סכנה או בעיה שעלולה להתרחש,ולהצטייד בכל הציוד הביתי הנדרש לכיבוי אש. כאשר מודבר בבניינים גבוהים  – רצוי שתהיה עמדת כיבוי אש בכל קומה.

לאתר של בי סייפ – ציוד כיבוי אש ביתי, מטפים וגלאי עשן

להזמנות התקשרו אל חברת בי סייף טלפון 1700-700-616

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ