לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

הצעה לשותפות יזמות נכסים נדלניים

הצעה לשותפות יזמות נכסים נדלניים בינלאומית למיזמים מגה

יזמות עסקאות מגה בנכסי דלא ניידי בינלאומיות.

בהצעה זו אנחנו באתר נדל"ן מעלה אפשרות להצעה לשותפות עסקית במיזמים מגה בנכסים נדלניים בינלאומיים להקמת חברה משותפת, מיזמים עם תשואות גבוהות במיוחד ברחבי העולם – ארצות הברית, אירופה, המזרח הרחוק, סין, בארץ, אוסטרליה, קנדה ועוד.

המיזם הראשון שנבצע יהיה מיזם דגל שאם וכאשר נממש אותו נעקוף מיזמים רבים בעולם עם מיזם אדיר שייתן לנו שם וכבוד בינלאומי כולל רווחים.

הצעתנו המקיפה ובה מצגת מיזמים נמצאת באתר בצורה מורחבת:

בקטגוריה הצעה לשותפות שם מדובר על מיזמים ממיליוני דולארים בודדים ועד מאות מיליוני דולארים, אולם בקטגוריית זו, או מכתב הצעה זה, מדובר על מגה מיזמים בהיקף של מיליארדי דולארים (מגה מיזמים) שגם באתר האינטרנט הזה מופיע תחת הקטגוריה נכסי דלא ניידי מגה מיזמים. כמובן שאם אתה באתר, אתה נמצא כרגע בקטגוריה זו.

למעשה במגה מיזמים אנחנו באתר נדל"ן מעלה הצעה לשותפות ליזמות ענק בנכסים נדלניים בקנה מידה עולמי בהשקעות גדולות במיוחד. יש לנו יזמים בעלי כשרון אדיר ליזמות נכסים נדלניים בינלאומי לאיתור מיזמים סופר מגה מוצלחים ונוצצים וזה מה שייתן לנו את היתרון הבלתי רגיל על חברות ויזמי נכסים נדלניים אחרים. הידע והכישרון למצוא ולאתר מיזמים עם התאמה בלתי רגילה למיקום לדרישה המקומית (בינגו).

אם קיבלת את המכתב בדואר, רצוי שתגלוש באינטרנט באתר הזה, שם תוכל להתרשם גם מתמונות ולהתרשם מהאתר כולו (בקטגוריה נכסים נדלניים מגה מיזמים).

ראו את  את סעיף קסם הנכסים נדלניים שלמעשה מבהיר את הרעיון ומלמד על אופן הקונצפט שממנו נעלה את המיזמים גבוה מאוד – מיזמים שניזום עם הקמת החברה.

מפעם לפעם אנחנו באתר נדל"ןמעלה רעיון בצנרת שעובד בגדול. כרגע יש לי מיזם מנצח שבמידה וניזום ונקדם, נקבל מיזם נוצץ ומותג מבטיח. יתחברו אלינו בהסכמה (כמובן רק אם נחליט לצרף שותפים בהרמת המיזמים) שותפים להשקעה כגון גורמים מסחריים, חברות השקעה, קרנות ריט, בנקים להשקעות, גורמים מוסדיים, חברות ומסחריים, קרנות ממשלתיות ומשקיעים פרטיים כשותפים למיזמים. נתתי דוגמא למגוון רחב של שותפים אופציונאליים בלבד. הרמת המיזמים לא מחייבת אותנו ביותר מ- 15אחוזים-30אחוזים הון עצמי ובהמשך מינוף בנקאי למיזם.

למעשה בארצות הברית יש כבר כרגע בנמצא מציאות לקניית נכסים נדלניים עקב ירידת המחירים במס מקומות ומנגד באירופה, במזרח, בסין וברוסיה. יש כיום מיזמים שהקדמה דורשת אותם באופן מיידי. מיזמים למעמד הבינוני, מיזמים למתעשרים החדשים ומיזמים שפשוט שנות ה- 2000 החטיאו אותם ועכשיו הם נדרשים בערים הראשיות בהודו, סין, מוסקבה וכו. מחסור בבתי מלון במס מוקדם בערים ראשיות, במגדלי משרדים ברמה גבוהה ובדירות מגורים למעמד הבינוני והגבוה, קניונים ומרכזים מסחריים.

חבר יקר, בוא נכיר איש את רעהו. תהיה זו היכרות שמאוד מאוד משתלמת ואנחנו באתר נדל"ןבטוח ב- 100אחוזים גם לך. כדאי לקחת צאנס.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ