לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

שואב רובוטי אמרו שלום ולא להתראות לאבק

אחת ההמצאות המדהימות ביותר במאה ה-21, היא שואב אבק רובוטי. מדובר במכשיר קטן, סך הכל 32 ס"מ ששואב אבק מכל פינות הבית באופן יסודי, ללא כל מאמץ מצדכם. אבק בבית הוא מטריד ללא ספק. הוא גורם לבית להראות לא נקי, הוא מושך אליו את "קרדית האבק"- חרק מיקרוסקופי הגורם לתגובות אלרגיות, וקשה מאוד להיפטר ממנו לחלוטין. בעבר, אנשים השתמשו בשואב האבק הרגיל, שהיה האמצעי ההגנה היחיד במלחמה באבק. שואב האבק הרגיל הינו כבד וקשה מאוד לשנע אותו ממקום למקום. אם אתם בעלי מגבלה מסוימת, או שהנכם קשישים, אתם עלולים להיתקל בבעיה של ממש בשאיבה.

כיום, אתם יכולים להפטר מהאבק ומהקושי בשאיבה גם יחד. בזכות מכשיר מהפכני שנקרא "שואב אבק רובוטי", המנקה ביסודיות את ביתכם, הבית תמיד יראה נקי ואתם תוכלו להתפנות לעיסוקים האחרים שלכם.

הסוף לשערות בבית

השואב הרובוטי יסייע לכם בנושאים נוספים, פרט לאבק בבית. קחו למשל את שערות בעלי החיים המסתובבות ברחבי הבית. וזה אחד היתרונות הבולטים לאנשים המגדלים בעל חיים בביתם, וודאי מכירים את התופעה – עשרות שערות שנמצאות בכל פינה ומאוד קשה להיפטר מהן. אם אתם אלרגיים לשערות הללו- זה אפילו קשה יותר. אצל אלרגיים לשערות מסוג זה מופיעות תופעות לא נעימות כלל וכלל. הבשורה המשמחת- השואב יסייע לכם להפטר מהשערות לצמיתות. השואב הרובוטי פועל באופן עצמאי, גם כשאתם לא נמצאים בבית ואוסף את כל השערות לתוך מיכל האחסון שלו. במקום לשלם לעוזרת מידי שבוע, שלמו פעם אחת עבור שואב רובוטי- קניה המשתלמת פי כמה!

הוא לא יגע בחפצים שלכם

התחכום של השואב הרובוטי, הוא שם דבר. בזכות מנגנון ייחודי הנקרא "קיר ווירטואלי", תוכלו להניח לשואב לשוטט ברחבי הבית, לשאוב אבק מכל פינה, וזאת מבלי שייתקל בחפצים או בעלי חיים. איך זה יתכן? פשוט מאוד.

תוכנת מחשב הנמצאת בתוך מערכת הבקרה של השואב סורקת את החדר ו"מיידעת" את השואב אודות חפצים שונים: שולחנות, כסאות וכדומה. השואב החכם ינקה את הבית ביסודיות מבלי להיתקל בחפצים וליפול בדרך, ואתם תרוויחו רוגע ונינוחות.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ