לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

איטום גגות בטבעון

איטום גגות מקצועי בחדרים עם בעיות רטיבות בקירות

כשחושבים על זה לרגע, אנחנו חיים בתקופה די מדהימה בהיסטוריה האנושית. אנחנו רחוקים שנות אור מהתקופה בה רק למלכים היו חדרי אמבטיה. עד לא כל כך מזמן מבחינה היסטורית, אם היית רוצה ליהנות מזרם מים קולח, היית צריך לעמוד מתחת למפל במקרה הפשוט או לעמוד מתחת לדלי שחברים או נתינים היו שופכים עליך. היום, כשגם אם אתה בקו העוני, אתה עדיין הבעלים הגאה של חדר אמבטיה, ניתן להגיד שבהחלט עברנו כברת דרך מסוימת כגזע בכל אופן.

אבל כמו שאתם יודעים, לפעמים חלום רטוב של בן המאה ה16 יכול להפוך לסיוט של אדם במאה ה21. או במילים אחרות, לפעמים חדר אמבטיה או מקלחת יכול להפוך לקירות שמתקלפים במסדרון ובחדרים הסמוכים. איטום חדרים רטובים הוא ביטוי מתוחכם לאיטום של חדר האמבטיה בסך הכל. כל חלק במבנה, ויהיה זה חלק חיצוני כמו הגג או פנימי כמו המרתף או המקלחת, זקוק לעבודות של איטום קירות או רצפות במידה והוא בא במגע עם מים.

מים שקטים חודרים עמוק – וגם יוצרים רטיבות בקירות…

הביטוי הזה נכון במיוחד כשמדברים על התחום של איטום. המטרה הבסיסית של כל סוג איטום ולא משנה אם זה איטום מקלטים, איטום בהתזה או איטום קירות חיצוניים היא לשמור על המים היכן שאנחנו רוצים שיישארו ולמנוע מהם להגיע לכל מיני מקומות אליהם אנחנו לא רוצים שיגיעו. אז נכון, זה נשמע פשוט אבל אלא אם כן עובדים מול חברה מקצועית, העניינים יכולים להיות מאוד מאוד מסובכים.

לא מעט דיירים שניסו לחסוך כסף ולדאוג לעבודות האיטום בעצמם או שבחרו לעבוד מול חאפר שניסה לשבור את מחירי השוק, גילו בסופו של דבר שבטווח הארוך הם עשו טעות מרה וכואבת. מאחר והמים מחלחלים בצורה מאוד איטית, השאיפה היא לאטום את המקום בצורה המושלמת כיוון שאת נזקי הלחות רואים כעבור חודשים רבים ולעתים רק לאחר שנה או שנתיים. עם זאת, עבודה איכותית ומקצועית תעניק לכם יובש למשך שנים רבות.

 דרכה של טיפה:  כיצד נוצרת רטיבות ומה ניתן לעשות כדי לאטום

למרות שלמראית עין הריצוף או חיפוי הקיר נראה הרמטי מבחינת חדירת רטיבות, לא תמיד כך הם פני הדברים. בחדר אמבטיה שלא נאטם כראוי, המים מצליחים לחלחל דרך המרווחים הצרים ביותר בין אריחי הריצוף ובמידה ואין הפרדה הרמטית בין החדרים, עם הזמן מופיעים ריחות לא נעימים של עובש בחדרים הסמוכים, כתמים שחורים של פטריות מתחילים להופיע בנקודות מסוימות, הצבע מתחיל להתקלף מהקיר ובקיצור – נכשלנו במשימה, המים לא נשארו במקלחת.

 

איטום גגות טבעוןאיטום גגות עם חברת מוכתאר

לפני סגירת עבודה של איטום גג, חשוב  לבדוק האם מולכם עומד מומחה איטום שהינו בעל מקצוע אמין ואחראי, לערוך סקר השוואת מחירים, להרים גבה לנוכח הצעות זולות מדי ולנוכח קבלן איטום חסר ניסיון. אל תהססו לשוחח עם לקוחות קודמים כדי לקבל פרספקטיבה נוספת. אנחנו מאחלים לכם מקלחת רטובה ובית יבש. בהצלחה.

המאמר נכתב ומוגש מטעם חברת איטום מוכתאר המעניקה לכם חורף יבש.

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ