לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

הדפסת צ'קים בבית דפוס מקצועי

בנקים מדפיסים צ'קים בגודל סטנדרטי וללא מאפייני מיתוג ואבטחה לכן יש להעדיף את פתרון הדפסת פנקסי הצ'קים בבית דפוס המתמחה בכך. ניתן לעצב את הצ'קים בהתאמה אישית מלאה לצרכי העסק כמו הטבעת לוגו ואמצעי אבטחה מגוונים ביניהם אשליה אופטית, שורת מיקרו המקשה על זיופים, צבע מיוחד, נייר ייחודי ועוד. את הצ'קים מדפיסים על נייר באיכות גבוהה ובגודל המתאים לבית העסק, במיוחד אם מדפיסים את הצ'קים בתוכנה המותקנת בבית העסק.

אבטחת צ'קים

בבחירת בית דפוס המציע שירותי הדפסת פנקסי צ'קים לחברות יש לוודא מראש מהו המוניטין של בית הדפוס ומהי איכות ההדפסה שהוא מספק. כמו כן, חשוב להזמין צ'קים מאובטחים עם לוגו החברה כדי להקשות ולמנוע מעשי זיוף והונאה. יש לציין כי הדפסת הצ'קים בבית דפוס מקצועי ואמין נעשית בהתאם להנחיות הבנקים ובאישור הבנק, וכדי להגביר את רמת הבטיחות של הצ'קים המודפסים נהוג לשלב אמצעי בטיחות ייחודיים כמו סימני צבע, נייר מיוחד, סימנים מוטבעים (Water Mark) ומנגנוני הגנה מתקדמים נוספים.

הדפסת פנקסי צ'קים בבתי דפוס – חשוב לזכור

אם אתם בעלי עסק ואתם מעוניינים להדפיס צ’קים ורוצים גם ליהנות מרמת אבטחה גבוהה, פנו אך ורק לבתי דפוס המבצעים הדפסה ברמה גבוהה ונעזרים במערכות תואמות. חשוב לפנות לבית דפוס מנוסה ומקצועי, כזה שפועל בהתאם להוראות הבנקים ומציע לכם מערכות משוכללות שגם ידידותיות למשתמש. כאלו שיכולות להפיק צ’קים בטיחותיים ללא כל בעיה ובעיקר ללא חששות מיותרות או סיבות לדאגה. ערכו סקר שוק, פנו לחמישה או שישה בתי דפוס כאלה, המתמחים בתחום, וגם פנו ללקוחותיהם הנעזרים בשירותיהם. בקשו לשמוע מהם חוות דעת על השירות וגם על מערכות ההדפסה שכל אחד מהם משתמש. כך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה וליהנות גם מצ’קים מאובטחים כהלכה.

לאתר של חברת אינטרצ'ק בע"מ (וינבאום רציף משנת 1982)
קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ