לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

אירוח דרוזי כשר בצפון – מאכלים דרוזיים אותנטיים

 

המאכלים הדרוזים
באבא גנוג`,  מקלובה,  מילפיי, רול…כל אלו שמות של מאכלים שוודאי רובכם בכלל לא מכירים, אלו שמות של מאכלים דרוזים. רמת הקושי בהכנתם נחשבת לבינונית, אך נדרשים הרבה רכיבים כדי להכינם. כך למשל, בין רשימת הרכיבים של רול דרוזי ניתן למצוא :  שייטל (אחר החלקים האחוריים בגב הפרה), שפונדרה (מרקם של שומן ובשר שמתאים לבישול ארוך), בצל, שום, חציל, פלפל, בהרט (תערובת תבלינים, מתאים במיוחד למטבח הים תיכוני), צנוברים קלויים ופיתות דרוזיות.

אירוח דרוזי – הפתרון המושלם לאדם המודרני
דווקא אנשים שנמצאים במסגרת חייהם במירוץ החיים המודרני יכולים לגלות שאירוח דרוזי זה רעיון מעולה עבורם. כך ניתן להתענג על אוכל משובח ולברוח (ולו לזמן מועט) מכל הלחץ שמאפיין את אורח החיים המודרני. המאכלים הדרוזים גם יותר קרובים לטבע ולכן גם גם נחשבים ליותר בריאים. נקודה נוספת, היא העובדה שמי כל היום רץ בין המחשב לפגישת עסקים לא מוצא את הזמן לקנות רשימה של מצרכים שקשים להשגה, מה עוד שגם אין לו את הזמן להשקיע בלימוד מתכונים חדשים ובבישול שדורש השקעה זמן ניכר. לכן האפשרות של אירוח דרוזי חוסך את השקעת הזמן, שהרי עבור רבים מאתנו זמן נחשב למשאב יקר יותר מכסף.

"היתרון של אירוח דרוזי בצפון עם "אל כרמל
אירוח דרוזי כשר בצפון עם פרוייקט "אל כרמל" – אירוח בכפרים דרוזיים הכולל ארוחה של מאכלים דרוזיים אותנטיים. מעל שבעים אחוז מהמסעדות הדרוזיות בצפון אינם כשרות, אל כרמל מציעה אוכל דרוזי אמיתי, איכותי ועם תעודת כשרות מטעם הרבנות הראשית לישראל

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ