לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

טיול מאורגן בצפון הודו

מבחר אפשרויות פופולאריות לטיול מאורגן  לזמן קצר (שבועיים -שלושה ) בצפון הודו – הקדמה

 

1. טרק ברכס ההימלאיה – על רכס הרי ההימלאיה, הרכס הצעיר והגבוה ביותר בעולם, פרושים שבילים רבים שהמסע בהם עובר דרך כפרים ציוריים, כאשר פסגות מושלגות מעטרות את קו הרקיע. זה המקום בו תרגישו על גג העולם. ישנם מסלולים רבים המותאמים לדרגות קושי שונות. מטרקים קצרים ופשוטים בני יום- יומיים ועד מסלולים מאתגרים לטרוריסטים מנוסים ומיטיבי לכת.

טרק מדהים בו עוברים דרך יערות קסומים וצופים בפסגות מהממות של רכס ההימלאיה הוא הטרק בשמורת הננדה דווי, שבאוטרקהאנד.

 

 

2. טיול ללדאק- חבל לדאק הוא מדבר גבוה וצחיח, 'בצל גשם' הממוקם גיאוגרפית בשולי רמת טיבט, במרומי רכס ההימלאיה. תושבי ממלכה בודהיסטית ומרוחקת זו, משלבים באמונתם את הבודהיזם הטיבטי עם אמונות אליליות קדומות.  טיול ללדאק מפגיש את המטייל עם הנופים המדהימים ביופיים ובעצמתם ועם תרבות מרתקת ומסבירת פנים.

 

3. המרכז הטיבטי בדרמסלה – בטיול בצפון הודו, מומלץ מאד לבקר באזור דהרמסלה, שם ניתן לפגוש את תרבותם המעניינת של הטיבטים הגולים. בכפר מקלוד גאנג' מתגורר הדאלאי למה, מנהיגם הרוחני של העם הטיבטי.

 

4. מנאלי ועמק קולו – מעיינות חמים, נוף פסגות מרשים, נקודת יציאה לטרקים, מקדשים עתיקים, סיפורי מיתולוגיה וכפרים מקסימים בעמק באלים והתפוחים, לאורך נהר הביאס.

 

5. העמקים קינור וספיטי – טיול ג'יפים בקינור וספיטי הוא חוויה מדהימה של נופים מגוונים ומפגש אנושי חם. העמקים קינור וספיטי במדינת הימצ'ל פראדש. העונות המתאימות לטיול באזור זה הן יוני /  וספטמבר.

 

6. רישיקש, הארידוור ומקורות הגנגה – קדושה, עולי רגל, נזירים ('סדהואים') העוסקים בתרגול רוחני לאורך נהר הגנגס הקדוש, היורד מרכס ההימלאיה ומעניק חיים לתושבי המישורים. זה המקום לפגוש את האמונה ההינדית, להתנסות בשיעור יוגה ולסייר בשווקים מקומיים מלאי חיים המיועדים לעולי הרגל הרבים.

 

7. טיול בדרג'ילינג וסיקים –  דרג'ילינג היא היל סטיישן יפהפייה עם מאפיינים קולוניאליים במדינת מערב בנגל. מכאן נשקף נוף מדהים של הר הקנצ'נג'ונגה, ההר השלישי הגובהו בעולם. סיקים היא מדינה בודהיסטית קטנה אשר הצטרפה להודו באמצע שנות השבעים.

 

על מנת להיכנס למדינה יש להוציא אישור מיוחד (פרמיט). אותו יש להנפיק בעיר דרג'ילינג שבמערב בנגל או במעבר הגבול של המדינה.

 

 

המאמר באדיבות לגעת בהודו -טיולים מאורגנים בצפון הודו ובנפאל

 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ