לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

טיולי רייזרים בקבוצה

אין ספק שמדובר באחת הדרכים הנפלאות להזרים אדרנלין טהור, ואם עדיין לא יצא לכם להתנסות עם טיולי רייזרים לקבוצות, הרי שאתם מפספסים חתיכת אטרקציה מגניבה שלאחרונה, הופכת יותר ויותר פופולארית בשטחים מאתגרים.

טיולי רייזר, או בשמם השני: רייזרים, הם טיולי שטח שנועדו עבור גילאים שונים סוגי קהל מגוון (אפשר גם לצאת אל טיולי רייזרים פחות אתגריים), אך באופן כללי, הם נועדו כדי לרגש אותנו בשטח תוך נסיעה ונהיגה בכלי שטח עוצמתיים וממוגנים. בגדול, אכן ניתן לצאת אל טיולי רייזרים שאינם כוללים נהיגה בעליות וירידות תלולות ונסיעה אתגרית, אך אם זו המטרה שלכם, כדאי יותר לבדוק את הכיוון של טיולי טרקטורונים. ההבדל בין רייזר לטרקטורון, הוא מהותי!

טיולי רייזרים, במה מדובר בכלל?

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, אנחנו שמחים להציג בפניכם כלי שטח עוצמתיים, שגם ממוגנים בכלובי התהפכות מפלדה ו\או ברזל, ומספקים חוויה מוטורית מרגשת מאוד נחווית בדרך כלל בשטחים פתוחים ודרכי עפר, דרכים אתגריות ועוד. בדרך כלל, אנשים אשר מוגדרים חולי הגה, ייהנו טיולי רייזר הן בקיץ והן בחורף, היות והנהיגה החורפית שונה מאוד מהקיצית (בוץ, שלוליות) ומספקת ריגוש עם אופי לגמרי אחר.

 

להזמנת טיולי רייזרים בגלבוע ובעמק המעיינות ליחצו כאן

 

כדי להרגיע, נציין ונדגיש שיוצאים אל טיולי רייזרים בהדרכה וליווי מאוד מקצועיים, כך שלא באמת קיים סיכוי גבוה להתהפכות, אך בהחלט נחמד לדעת שאתם נוסעים בכלים בטוחים מאוד.

רייזרים לקבוצות גדולות

טיולי רייזרים לקבוצות, הם דרך מצוינת לספק לעובדים את הגיבוש הנכון, לגבש את המשפחה והחבר'ה, וזו גם דרך מצוינת ליהנות בתור זוג שמחפש להזרים אדרנלין רומנטי יחדיו. בד"כ, במהלך טיולי רייזרים, ניתן לעצור במהלך הדרך ולאכול ארוחת צהריים, לפעמים מתלווה מדריך אשר מתאר מעללים שונים וסיפורים על האזור בו עצרתם להפסקה, ניתן לעצור עבור תצפיות באזורים גבוהים (טיולי רייזרים באזור ירושלים הם מדהימים!) ועוד.

במידה ואתם מתכננים טיול רייזרים בקרוב, תוכלו לבדוק עם חברת הטיולים לגבי בנייה של סדר היום על פי בקשתכם. רוב החברות שמוציאות אל טיולי רייזרים, בד"כ ישמחו להתאים עבורכם טיול רייזרים מותאם אישית, כך שאם אתם מעדיפים טיול בקצב רגוע כזה המאופיין בעצירות מרובות, ניתן לבדוק את זה אל מול החברה.

רייזרים בשטח בחורף ובקיץ, מתי מומלץ?

ובכן, אין ספק שזה עניין של טעם וסגנון. חלקנו מעדיפים להישאר יבשים ולצאת אל טיולי רייזרים באביב, וחלקנו האחר פשוט יצפה להתלכלך בבוץ ולנהוג בשטחים הכוללים נחלים, שלוליות ועוד. באופן כללי, חודשי האביב הם מושלמים עבור טיולי רייזרים לקבוצות.

אם אתם מתכננים טיול רייזרים בקרוב, מומלץ לוודא שהחברה עמה אתם יוצאים, היא חברה מומלצת שמעניקה לכם את הערך המוסף שאתם מחפשים.

זכרו, לא משנה היכן אתם מטיילים, הקפידו להשאיר אחריכם סביבה נקייה, אל תיפטרו משאריות חטיפים ושקיות בשטח. הטבע מכבד אתכם באירוח מושלם, החזירו באותו מטבע והואילו להתארח בכבוד.

תיהנו!

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ