לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

המלצות על חברות הליסינג המובילות בישראל

המלצות על חברות הליסינג המובילות בישראל

המשק הישראלי מוצף בחברות ליסינג רכב, הן בענף הליסינג התפעולי והן בענף הליסינג המימוני. לאחרונה, ענף הליסינג הפרטי צבר תאוצה ואלפי ישראלים מעדיפים את שיטת הליסינג הפרטית על גבי רכישת רכב חדש, על פני ליסינג תפעולי או על פני רכישת רכב מיד שנייה. החברות הגדולות במשק שמעסיקות כוח אדם רב חותמות על הסכמים וחוזים ארוכי טווח עם חברות הליסינג ועורכות סחר שוק נרחב ומשא ומתן לפני החתימה. האם זהו המצב גם בשוק הליסינג הפרטי ? בדקנו מה מציעות לנו חברות הליסינג בענף הליסינג הפרטי.

חברות ליסינג בצפון ובקריות

כל החברות הבאות מחזיקות סניפי ליסינג והשכרת רכב באזור הצ'ק פוסט או חוצות המפרץ – ומציעות שירותי ליסינג והשכרת רכב לתושבי קרית טבעון, חיפה, והקריות

חברת שלמה סיקסט

חברת שלמה סיקסט מציעה שלושה מסלולים ללקוחות המעוניינים באופציה של ליסינג פרטי. המסלול הקל, המסלול הגמיש והמסלול העצמאי. המסלול הקל מתבסס על תשלום מקדמה שמהווה למעשה את עיקר התשלום על הרכב ובנוסף תשלום נמוך קבוע כל חודש למשך 30 חודשים. במסלול הגמיש תשלמו מקדמה נמוכה מזאת שבתשלום הקל – אך התשלום החודשי שלכם יהיה גבוה משמעותית מהמסלול הקל. לעומתם, במסלול העצמאי המקדמה היא נמוכה ביותר ואילו התשלום החודשי גבוה מזה של המסלול הגמיש.

אופרייט ליס – ליסינג

בחברת אופרייט ליס מציעים לכם תוכנית ליסינג דומה לזאת של שלמה סיקסט, 30 תשלומים המותאמים ליכולת ההחזר החודשי שלכם ותשלום חודשי מותאם אישית. בין היתר, תוכלו להחליף את הרכב בהחלפה מוקדמת ולקבל ביטוח חובה ומקיף בתנאים מועדפים. כמו כן בתום התקופה תוכלו לקנות את הרכב במחיר מוזל של 50% ממחיר הרכב בהזמנה.

חברת אלדן השכרת רכב וליסינג

בחברת אלדן, שמתמחה בשירותי ליסינג לחברות וארגונים גדולים נותנים ללקוח אפשרות של קניית רכב ב-36 תשלומים כאשר בפועל שישה תשלומים משולמים על ידי אלדן, ומשלמים רק על 30 תשלומים מתוך ה-36.
קיימות היום עשרות חברות ליסינג המספקות שירותים גם למגזר הפרטי, ולכן כדאי לערוך סקר שוק מקיף לפני חתימה על הסכם ליסינג לתקופה של 30 או 36 חודשים. גם עם חברות הליסינג ניתן לערוך משא ומתן ולהתמקח על המחיר. אתרי השוואת מחירים בליסינג שקיימים באינטרנט יעזרו לכם להגיע אל הדיל הטוב ביותר בשבילכם

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ