לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ריהוט לפינות אוכל מעוצבות

עיצוב פינות אוכל – רהיטים מעוצבים עבור פינות אוכל

פינת האוכל היא חלק חשוב ומרכזי בבית וכדאי מאוד להשקיע בעיצובה. עיצוב שלה, תוך שימוש בריהוט לפינות אוכל מעוצבות, יכול להשפיע על מאפייני הדירה ועל האווירה בכללותה.

באמצעות עיצוב נכון אפשר לספק לדירה קטנה מראית עין של דירה הרבה יותר גדולה. כאשר מדובר על דירה גדולה ומרווחת, העיצוב מקבל חשיבת יתרה בזכות הבולטות של כל פרט ופרט.

 

 

פשוט ומתוחכם

כאשר בוחרים ריהוט לפינות אוכל מעוצבות ניתן לבחור מתוך שפע רב של סגנונות. בין הסגנונות השונים ניתן למצוא פריטי ריהוט בעיצוב נקי ופשוט, לרוב בסגנון צעיר. מצד שני, ניתן ליצור אווירה שונה באמצעות שולחן וכיסאות בעיצוב יוקרתי, סגנון וינטג', סגנון כבד ומסיבי ועוד.

הבחירה העיצובית תהיה בעלת השפעה גם מתוך הבחירה בחומרי הגלם מהם יהיה עשוי הריהוט. פינת האוכל בימנו יכולה בהחלט ללכת מצוין עם רהיטים מעץ כבד או מלא. מצד שני, גם בחירה בדגמים מעוצבים המבוססים על סגנון מתכתי, עם גימור מבהיק יכולה להיות החלטה מצוינת.

עיצוב קומפקטי

ישנם לא מעט מקרים שבהם ניתן להציג עיצוב משכנע עם ריהוט לפינות אוכל גם בסגנון קומפקטי. סגנון מסוג זה יכול להתאים כאשר מדובר למשל על דירות קטנות או כאלה עם מטבח פתוח וכן כאשר צרכי היום יום לא מחייבים שימוש בשולחן גדול, עם כסאות רבים.

עיצוב קומפקטי יכול לכלול שולחנות מתקפלים מסוגים שונים, חלקם עם מנגנון מיוחד לקיפול ופריסה נוחים במיוחד. כיום, לצד חיסכון במקום אין כל צורך להתפשר על עיצוב ברמה נמוכה.

המעוניינים בכך יכולים להפוך את חדר האוכל לחדר אירוח בסגנונות מיוחדים, לעיתים גם בלתי צפויים. בין היתר ניתן לעשות זאת תוך שימוש בכיסאות מוגבהים, משענות לכיסאות בקווים מעוגלים ומיוחדים ועוד.

 

 

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ