לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

מי אוזון לחיטוי משטחים, חיטוי בעזרת מי אוזון

מי אוזון לחיטוי משטחים ושימושים נוספים של מי האוזון

בשוק החיטוי בישראל  קיימות מערכות חיטוי מגוונות ויצרנים שונים אך ישנה שיטה אחת שעדיין לא מדוברת מספיק: חיטוי בעזרת מי אוזון. גופים רבים בישראל ואפילו בתי חולים לעיתים  אינם  בטוחים במה בדיוק מדובר. להלן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לאוזון מימי ולחיטוי באמצעות מי האוזון.

מי אוזון לחיטוי משטחים – חיטוי באמצעות חמצן עוצמתי 

מי אוזון הם למעשה מחמצן עוצמתי עם יכולות ניקוי שיעילותן הוכחה במחקרים, ומשמידים שורה של חיידקים ומזהמים, מה שמסייע לחיטוי משטחים ואוויר. בעזרתן של טכנולוגיות חדשות, ניתן להחדיר את האוזון (שמורכב משלושה אטומים המצויים באטמוספירה) באופן מכני למים ליצירת אוזון מימי, להעבירו לבקבוק ריסוס ולהשתמש בו בדיוק כמו בנוזל ניקוי מסורתי.

מי אוזון לחיטוי  -האם זה בטוח?

כן. מי אוזון הינם בדרך כלל בטוחים יותר מתמיסות ניקוי מסורתיות או  אפילו כאלו הנחשבות כירוקות.  אך גם בעת השימוש במי אוזון כמו ברוב טיפולי ניקיון, מומלץ לנקוט בכל אמצעי הזהירות הסטנדרטיים, כולל לבישת כפפות. בסיום התהליך,באם השתמשתם בכפפות רב פעמיות, ניתן לחטא גם אותן באמצעות מי אוזון לקראת שימושים הבאים.

האם חיטוי במי אוזון הינו חיטוי ירוק"?

חלק ממוצרי מי אוזון זכו לתיאורירוקים יותר מירוקים וקיבלו הכרה על ידי ארגוני הסמכה ירוקים מובילים. בנוסף, מערכות אלה מקדמות קיימות אקולוגית  : הן אינן מצריכות קופסאות, חומרי אריזה או דלק להובלת מי אוזון. האוזון מיוצר על ידי מכונה אחת במקום.

כמה זמן  מחזיק  החיטוי במי האוזון

לאחר השימוש המים מתאדים והאוזון הופך חזרה לחמצן. מי אוזון אינם משאירים שאריות כימיות על משטחים.

כמה  חזק החיטוי במי האוזון

מי אוזון מושווים לעיתים קרובות לכלור נוזלי ("אקונומיקה") בשל אופן פעולתם הדומה. למרות שזהו אינו חומר חיטוי המוכר על ידי EPA – סוכנות להגנת הסביבה של ארה"ב – ואין להשתמש בו במקום חומר חיטוי, מי אוזון יעילים בניקוי לא פחות ממרכיבי מפתח הנמצאים בחומרי חיטוי בדרגת בית חולים. יתרה מכך, להבדיל מכלור, מי אוזון אינם מאכלים משטחים כמו כלור.

למה משמשים מי האוזון

למעשה, בכל מקום בו משתמשים בתמיסת ניקוי: שיש במטבח, ידיות בשירותים, פעמון הכניסה, רצפות, שטיחים, ירקות ופירות ועוד.

 

מאמר נוסף על חיטוי במי אוזון

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ