לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

קבוצת פלוטקין מיזמי פינוי בינוי בניהול אורן פלוטקין

קבוצת פלוטקין ונופים בע"מ – מיזמים שונים בתחום של פינוי בינוי

אורן פלוטקין -יזם נדלןבישראל ישנם ערים רבות בהם תכנית תמ"א 38  כלל לא זכתה להצלחה, בייחוד באזורים אשר מחוץ לערי המרכז. תושבים רבים לא מבינים את היתרונות הרבים אשר יכולה להעניק להם ביצוע של פרוייקט תמ"א 38 בבניין בו הם גרים, ולכן מתנגדים לביצוע של העבודות הללו בבניין שלהם. חשוב להבין כי עבודות תמ"א 38 אשר מבוצעות בצורה מקצועית תוך כדי מיצוי של כל זכויות התושבים יכולות להעניק לדיירים יתרונות רבים מאוד ולאפשר להם לחיות את חייהם בדירה הרבה יותר מפנקת והרבה יותר ראויה למגורים, דבר אשר יכול להעניק להם גם רווחה נפשית וגם רווחה כלכלית.

מיגון של המבנים בפני רעידות אדמה

המטרה הראשונית של ביצוע פרוייקטים של תמ"א 38 בישראל, הייתה מיגון של הבתים מפני רעידות אדמה. על פי מחקרים שבוצעו  – ישראל נמצאת באזור סיכון לרעידות אדמה קשות ולכן מיגון של הבתים בצורה נכונה וטובה יכול להעניק יתרונות רבים מאוד לתושבים ולאפשר להם להיות מוגנים יותר בזמן של אסון חלילה. חשוב לזכור כי בישראל יש בניינים רבים אשר הינם ישנים מאוד ולא נבנו על ידי תקנים מחמירים ועם חומרים איכותיים ולכן מיגון של הבניינים הללו הינו חשוב מאוד ויכול להציל חיים. במסגרת מיגון הבניינים, הדיירים יכולים לזכות בשיפור של הדירות שלהם בצורה משמעותית ובזכויות רבות אחרות, אם רק יפנו אל עורך דין תמא 38 מקצועי אשר ידאג למיצוי של כל הזכויות הללו.

קבוצת פלוטקין בהנהלת אורן פלוטקין – מיזמים של פינוי בינוי בצפון

אורן פלוטקיןקבוצת פלוטקין מנהלת את חברת נופים, אשר מתמקדת בביצוע של פרוייקטים מורכבים בתחום התמ"א ובתחום הפינוי בינוי. בחברה הינה  בהנהלת היזם אורן פלוטקין , אשר מאחוריו מיזמים מוצלחים רבים של פינוי בינוי במרכז בארץ ובצפון .

פינוי בינוי ותמא לשיפור איכות החיים של דיירי המבנה

בפרוייקט  תמא רצוי לעבוד עם יזם ידוע מנוסה והגון אשר ידאג למיצוי של כל זכויות התושבים בבניין ויוודא שהם מקבלים חלופות מגורים ראויות והגונות בזמן ביצוע עבודות הבינוי.  תמ"א 38 יכול לאפשר להם לשפר את איכות החיים שלהם בצורה משמעותית ולהפוך את הדירה שלהם להרבה יותר ראויה למגורים והרבה יותר איכותית, דירה שתעניק להם יתרונות רבים במיוחד. לכן חשוב מאוד לבחור יזם בעל ניסיון בתחום, כזה שידע כיצד לבצע את הפרוייקט בצורה הטובה ביותר מחד, אך מאידך שיזכור את כל המגיע לכם .

קבוצת פלוטקין היא הבחירה הטבעית שלכם!

חברות  פינוי בינוי בישראל

  1. חברה להשקעות בע"מ
  2. יזמות נדלן והתחדשות בערי ישראל
  3. השקעות נדלן ובנייה בעמ
  4. אחזקות שיכון ופיתוח
  5. השקעות ובנין בעמ (1987)
  6. קרן ליזמות ופיתוח בערי ישראל
  7. נופים בע"מ – נופים בגלעד מקבוצת פלוטקין
 
 
 

פינו בינוי בישראל -השגת הסכמות עם הדיירים

המייצג את הדיירים מסייע בידם בדברים כגון השגת דירות חלופיות לתקופת עבודות הבנייה.

 

 

תוכן עניינים

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ