לגור בטבעון - אינדקס עסקים ומגורים בקריית טבעון

ביטוח דירה שכורה או פרטית

המרוץ הבלתי אפשרי אחר דירה או נכס עבור זוג טרי בישראל הינו עדיין בגדר מרוץ שלעולם לא מגיעים אליו אל קו הסיום. על מנת להעמיד משכנתא, הבנקים דורשים היום סכומי כסף גדולים כסכום ראשוני, מה שלזוגות צעירים נורא קשה לשלם, והם נאצלים לגור בשכירות, לעיתים למשך יותר מ-10 שנים, גם לאחר החתונה. מבדיקה שנערכה לאחרונה עולה כי לא כל שוכרי הדירות רוכשים פוליסת ביטוח דירה עבור הנכס השכור שלהם, מה שמעלה חשש מפני פגיעה וירידה באיכות החיים ועלול ליצור בעיות וכאבי ראש בעתיד.

ביטוח דירה שכורה

על פי הבדיקה, רבים מהישראלים אינם מודעים לכך שעל פי חוזה השכירות בניהם לבין בעלי הדירה הם מחויבים לבטח את דירתם השכורה. לכן, מומלץ לקרוא היטב את חוזה השכירות שנחתם ביניכם לבין בעלי הנכס. שימו לב, גם אם כתוב בהסכם השכירות כי אתם אחראים על הנזקים שבנכס אך בעלי הנכס לא כלל אתכם בביטוח הדירה, מוטב לערוך ביטוח דירה. שימו לב, במידה ומשכיר הדירה ביטח את הנכס ולא כלל אתכם (את זיקתכם) בפוליסת הביטוח, חברת הביטוח יכולה לתבוע נזקים מכם על פי עקרון התחלוף שמאפשר לה תביעת שיבוב כלפי גורם הנזק.

הכיסוי של ביטוח מקיף בסיסי לדירה מכסה נזקי אש, פגיעות ברק, התפוצצות, התקלחות, סערות, נפילת כלי טיס, נפילת חפצים מכלי טיס, רעד על קולי הנגרם מכלי טיס, מגע או התנגשות של כלי רכב במבנה, התקהלות אסורה – התפערות, רעידות אדמה, הצפה ממקור חיצוני או שיטפון. ביטוחים מורחבים יכללו נזקי צנרת, גניבת רכוש, פריצה לדירות ושוד. יש לעיין בפוליסת ביטוח דירה ולהשוות בין הפוליסות של החברות השונות על מנת להשיג את ההצעה הטובה ביותר לכיסוי הדירה במחיר הזול ביותר. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם סוכן הביטוח אילו סעיפים מהביטוח מומלצים ואילו מיותרים, על פי נתונים סטטיסטיים.

ביטוח דירה פרטית

ברכישת ביטוח דירה מומלץ להיוועץ עם סוכן ביטוח, ראשית על מנת לקבל מידע ועזרה במושגים מעולם הביטוח. כמו כן, לאחר פגישת ייעוץ עם סוכן ביטוח תוכלו לרכוש ביטוח לדירה בין אם היא שכורה או בין אם היא דירה בבעלותכם באמצעות חברות הישיר בשיחת טלפון

קרית טבעון

מחפשים בעל מקצוע בטבעון?

השאירו פרטים והודעה בטופס ואנחנו ננסה לאתר עבורכם בעל מקצוע מומלץ